- Akciófigyelő: Középmotoros e-bringával újít az Eleglide
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Xbox-ra tart végre a Kena: Bridge of Spirits?
gp Az amerikai korhatár-besorolás oldalán bukkant fel a játék új kiadása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz janeszgol #25 üzenetére
Ez autó, használat függő. A legjobb az egészben hogy folyamatosan javul, hiszen az aksi hűtés fűtés fejlesztésével egyre tartósabban az akkumulátorok. Akinek fontos az akkumulátor élettartam (mondjuk nem második autónak veszi) az mindenképpen olyat vegyen amiben van aksi fűtés ez rengeteget jelent.
(Többségben szerencsére alapból benne van)
De ha mégis mondani kéne egy minimumot és a jelenlegi gyártott autókra 10 év alatt és 200e km megtételével max 10% degradációt jósolok átlagos felhasználással. És ezt azért merem mondani mert az elmúlt 3 év tapasztalatai rendkívül jók voltak.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Akciófigyelő: Középmotoros e-bringával újít az Eleglide
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Revolut
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- HBO Max & OD topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...