Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
gp Jövő hónapban jön egy nagyon rövid zárt béta, amelyből a konzol tulajok most kimaradnak sajnos.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petymeg
addikt
"még a csökkentett akkumulátorral sem versenyképes a nem elektromos meghajtású alternatívák árával, de ez egyelőre az összes villanyautóra nagyjából igaz"
Majd ha ez változik és a tényleges (nem laborban mért) hatótáv is eléri az 500 km-t, akkor majd lecserélem a benzinest.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
Napi 6 km ingázással meg főleg nem éri meg. Nagy távon tudná behozni az olcsóbb üzemeltetésen a durván dupla árat, de arra meg alkalmatlan az összes elektromos.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz GreenGoblin #11 üzenetére
Vagy bokasüllyedése van.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz #56573440 #14 üzenetére
Nálunk a nejemnél jöhetne szóba esetleg, mert leginkább csak városban használja, napi 20-30 km-t, de gyerekeket hátra betenni, kivenni, baromi körülményes pl pont ennél is. Ami már használhatóbb ilyesmire (pl. Nissan Leaf, VW ID3) az meg 10+ milla, állami segéllyel is. Abból már igencsak tisztességes hagyományost lehet venni. A nejem amúgy is a SUV kialakításba van belezúgva, mióta olyat használ. Elektromos SUV meg nagyon drága, 10 milla körül nincs is, attól többet nem adunk autóért. Szóval nézegettem én is az elektromos autókat, de még messze vannak árban és használhatóságban is attól, amire azt mondanám, hogy OK.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
Valaki szerint meg csak a tömegközlekedést meg a gyalogosokat, bicikliseket kellene beengedni a belvárosba. Én pl ezekhez tartozom. Tök jó lenne az M3 bevezetőjében letenni a nem létező P+R parkolóba a kocsimat, a parkolójegyhez járó ingyenjeggyel a nem létező földalattival max 10 perc alatt beérhetnék Budára a cégünk központjába. Helyette az M3 bevezetőjétől a II. kerületbe kb. 30p-1ó az út, közben érdemi munkát nem tudok végezni max. telefonálni.
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
"Az a baj hogy még a dög nagy villany SUV-oknak is kisebb a co2 lábnyoma mint a kis pici benzines autóknak."
De persze ezt minden épeszű ember belátja, hogy hazugság.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
Megnézzük majd, úgyis lassan csereérett a kocsija. Jók az érvek, amiket felhoztál, de ha a külcsíny nem tetszik neki akkor bármilyen érv lepereg róla. Igazi nő.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!