Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz aramis00 #32 üzenetére

    Az a baj hogy még a dög nagy villany SUV-oknak is kisebb a co2 lábnyoma mint a kis pici benzines autóknak. A városon belüli kibocsátásról nem is beszélve.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • petymeg

    addikt

    válasz aramis00 #32 üzenetére

    Valaki szerint meg csak a tömegközlekedést meg a gyalogosokat, bicikliseket kellene beengedni a belvárosba. Én pl ezekhez tartozom. Tök jó lenne az M3 bevezetőjében letenni a nem létező P+R parkolóba a kocsimat, a parkolójegyhez járó ingyenjeggyel a nem létező földalattival max 10 perc alatt beérhetnék Budára a cégünk központjába. Helyette az M3 bevezetőjétől a II. kerületbe kb. 30p-1ó az út, közben érdemi munkát nem tudok végezni max. telefonálni.

    [ Szerkesztve ]

    Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!

  • #56573440

    törölt tag

    válasz aramis00 #32 üzenetére

    Ha nem vagyok indiszkrét mégis miért "sajnos" hogy dízellel mész hosszú távra?

  • .Szaki.

    addikt

    válasz aramis00 #32 üzenetére

    "Se Model S,3,X, se Etron, se EQC nem kell a magyarországi (bel)városokba, ahogy a GLE mercik 330e, 530e-k se valók oda. Ezek utazó autók, családoknak, nem 1 személynek vonatozni a dugóban."

    Igaz, mennyivel környezetkímélőbb és kifizetődőbb fenntartani egy Model3-at utazóautónak (ami ráadásul nem is egy nagy autó) és mellé még apunak is egy Citigo-t és anyunak is egy 500e-t, hogy legyen mivel bejárni dolgozni. Felesleges három autó, a Model3-mal lehet járni dolgozni és utazni is, a kis 500e pedig alkalmas második autónak. Utóbbinál kivételesen pont ezért még a nagy hatótáv sem igény, ha 200-250km-t el tud menni egy töltéssel, az még télen is max 100-ra csökken le, egy napi városi ingázós autónak ez bőven elég kell legyen.

    #40petymeg

    Budapesten egyszerűen soha nem lesz alternatíva a tömegközlekedés. Ez nem csak a P+R parkolók teljes hiánya miatt van így, hanem az egész tömegközlekedési rendszer botrányos állapota miatt. Nem tudsz kiszámolni semmit. A buszok rendszerint késnek, napi szinten van adott vonalakon leállás, mert egyes eszközök elromlanak - kötött pályásoknál ez külön vicces -, az utazóközönség iszonyatos, mert valójában nincsenek ellenőrizve a jegyek, így olyan nem kívánatos személyek is feljutnak, akiknek semmi jogosultságuk nincs igénybe venni a szolgáltatást, a higiéniai állapotokról meg még nem is beszéltem. Nemrég kellett busszal utaznom, bőven tartott már a Covid, állítólag külön figyelmet szentelnek a buszok tisztán tartására, én megmondom őszintén nem tudtam mihez nyúlni, annyira mocskos volt belül, a szagtól pedig az elfogyasztott reggelimet is majdnem kiraktam.

    Ez így nem lehet alternatíva senkinek egy kényelmes autó helyett.

    #45Rolly

    i3, mint élményautó? Szerintem sok mindent lehet rá mondani, csak ezt nem. Próba után számomra hatalmas csalódás volt.

    A formája remek, ez vitathatatlan, a belső is iszonyat gusztusos, de a külső méreteihez képest nagyon kicsi és szűk belül. Olyan idiótaságok vannak, hogy az ellenkező irányba nyíló ajtók miatt a hátsó ablakokat nem lehet leengedni. Hátul szinte egyáltalán nincs hely. A visszatöltés pedig még a legkisebb módban is annyira agresszív, hogy csak "egylábas" vezetésre alkalmas. Sem kúszni nem lehet vele, sem pedig úgy vezetni, mint egy automatát. Na most az egylábas vezetésben sok élmény szerintem nincs. Dugóban tök jó, de ennyi.

    A helykínálat - illetve annak totális hiánya miatt - meg inkább azt mondom, hogy egy mild-hybrid Swift-ben is nagyobb élmény van, hely alig kevesebb van benne, és legalább úgy viselkedik, mint egy gokart, lehet jókat szerpentinezni. De ha mindenképp elektromos, akkor is sokkal inkább lenne jó egy ilyen 3+1 ajtós 500e, vagy egy e-Up!/Citigo.

    ___________________

    Második autónak kifejezetten alkalmas a 3+1-es 500e, a +1 ajtónak köszönhetően akár egy gyereket is könnyebben belehet tenni hátra, a 3 ajtós autóknak általában ez a rákfenéje. A forma kifejezetten pofás, nem is feltétlen csajos autó, az 500-okat fel lehet úgyis díszíteni, hogy férfiak is simán ülhessenek benne, nekem mindig tetszettek. És érdekes, hogy a formája nem tud megöregedni. Szép munka, szerintem jó ajánlat ez az autó! Egyébként hasonló megoldást alkalmaztak évekkel ezelőtt a Hyundai-nál. A Veloster szintén 3+1 ajtós volt, viszont ott a jobb hátsó ajtó teljes értékű volt. Sőt nem is kell múltidőben írnom, az USA-ban a mai napig kapható a faceliftes.

  • aujjobba

    addikt

    válasz aramis00 #32 üzenetére

    Kis varosi autoba hogyan fer be a 3 gyerek?
    Amikor autot kerestem amibe biztonsagosan, vagy egyaltalan valahogy befert a harom gyerekules, csak a boszme Ford SMax, chrysler voyager, stb volt erre alkalmas.
    Illetve a 6szemelyes honda frv ami vegul lett, de az se kicsi, varosi auto.

    Tehat kb engem se engednel be a belvarosba a kocsimmal, persze arra nem is gondolsz, hogy esetleg a boszme gep tele volt a gyerekekkel meg az asszonnyal amikor elindultunk vele, csak ugye mire en beerek a munkahelyemre mar egyedul vagyok benne.

  • Noukoum

    veterán

    válasz aramis00 #98 üzenetére

    Nem a gyártásra gondolok hanem az autó élettartama alatt felvett co2-re. Szóval ne csak a gyártást nézd.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák