Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz GreenGoblin #48 üzenetére

    1) az ár alapból valóban brutál magas a hazai bemutatón is ott voltunk és akkor azt mondtam, hogy inkább Tesla M3... bemutatón 12-13 m Ftról volt szó akkor a Tesla M3 15-16 körül beszerezhető volt.
    Viszont az állami támogatás miatt 1,6-2 m Ft forgalmazói kedvezményt kapott illetve 2,5 m Ft állami támogatást így mi 8,5-ért vettünk Alluret 1-2 extra kivételével (nagy kijelző például)

    2) a zongoralakk engem is zavart eleinte de megszoktam nem vészes belül... persze 2 hetente azért át kell törölni a kocsit és egyből poros lesz ami látszik rajta de így elviselhető
    Kívül nagyon jól mutat rajta a fényes fekete elemek, kívülről is 2 hetente kap mosást így nem gond... Viszont ezek a műanyag elemek azért karcolódni fognak (308asunkon is van már). Nálam ez nem volt szempont

    3) Klíma tekerő gomb már az előző autónkban sem volt :) És sajnos ez a trend én is jobban szeretem a tekerő gombot, de e208ban van 2 gyors gomb "zongora billentyű": klíma max (pára mentesítés) klíma off. És nálunk alapból 20-21 fok van beállítva útközben nem szoktunk kímához nyúlni max fél fok fel fél fok le (de az is inkább a párom). Amúgy előfűtött autóba szállunk be így nem szokott gond lenni az állítás.
    De ha már faszság... az ülésfűtés gombomat vezeték közben nem látom ... :) és érintős lett "hála égnek" szóval az tényleg veszélyes... a kijelzőt látom a klímához de ezt a nyavajás gombot nem. Amúgy a kijelző alatt előtt van egy dekor csík amin jól meg lehet támasztani a kezet így gyorsan és pontosan lehet a kijelzőn matatni még akár vezetés közben is

    4) akku kérdés tény, hogy a Zoé nagyobb akkut kapott és jobb a fogyasztása így kb valósban 10-20% között van az amivel többet bír menni (előbbi városi utóbbi autópálya), de cserébe a DC töltése jobb az e208-nak. Zoé max 43 kW e208 67%-ig talán 76 kWt tud max (ilyen töltőket most kezdenek tölteni amin ezt ki lehet használni) tehát amivel kisebb az akku és amivel gyorsabb a töltés annyival merül jobban.
    Zoé ellen három dolog szolt nálam:
    - billegősebb mert magasabb
    - hátsó ülésen a fejem a kárpitba ért mert magasabban ülünk, e208ban magam mögé befértem úgy, hogy nem vertem a fejem a kárpitba (187 cm vagyok)
    - belső anyaghasználat és design
    - külső design (e208 szebb)
    - s erős előny volt, hogy előtte is Peugeotnk volt így infotainment rendszer is szimpatikusabb volt és megszokottabb

    De néha hiányzik a Zoé 22 kW-os AC töltése de az esetek 95%-ban bőven elvagyunk az otthoni 11 kW-os AC-vel az e208ban.

    Ha nem lett volna pályázat akkor egy használt i3-ast vettünk volna 94Ah-s akkuval... (már mentünk volna megnézni mikor jött, hogy lesz pályázat)

    amúgy várós nagyon az e3008 2023-ra ígérik kb addigra jár le a pályázat a mostani kocsiról (és a leasing) így kíváncsi leszek, hogy az milyen lesz. Előzetes infók szerint 60-80-100-as akkukat kap... így egy 100-as akkuval akár jó parti is lehet... De sok jó családi kocsi jön majd ki addig meg hosszabb távon megyünk diesellel (308 Gt-line) 95%-ban viszont elektromossal tudunk menni ...

Új hozzászólás Aktív témák