- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
És annak egy része is a garázsban fog történni 1x16A áramerősséggel, főleg akkor, ha a munkahelyén erre nem volt napközben lehetősége. Tényleg nem misztifikáljuk túl a dolgot, a közterületi töltés (DC-n) azoknak van, akiknek gyorsan kell etetni az autót, mindenki más elvan egy klasszik konnektor mellett esténként.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz cherubion08 #27 üzenetére
Akku kapcsán alálőttél. Az eGolfnál volt valami infó arról, hogy csak az akku 3 milka önmagában...
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz cherubion08 #36 üzenetére
Nyilván az eGolf óta változott ez-az a gyártástechnológia és a volumen kapcsán, de nem egyik pillanatról a másikra zuhannak a mélybe az akku árak. Másrészről az akku mellett azért van még ez-az (fedélzeti töltő például), ami nem nagyon olcsó, plusz merevíteni kell a karosszériát az ütközésbiztonság és a megnövekedő tömeg miatt is, szóval ja, nem olyan iszonyú triviális, hogy akkor motor ki, akku meg be.
Hozzáteszem: sajnos.
Hozzáteszem: most azért fejleszt minden gyártó (és még a Foxconn is) univerzális padlólemezt, hogy később ezekre már modulárisan építhessenek e-autókat, de a fejlesztési nem kicsi költségei most jelentkeznek.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz #16820480 #38 üzenetére
Meg hát nagyjából meg is van arra a magyarázat, hogy miért a drága autókból van több elektromos: ott ugyanaz a pár milliós tétel, ami az akkut képviseli sokkal kisebb részt jelent a kocsi komplett árához képest. Ha egy városi miniautó gyártási költségének fele az akku, amin ugye maga a gyártó egy fillért sem keres, mert muszáj egy beszállítótól vennie, akkor nyilván szivacs anyagilag, hogy a fennmaradó összegből kéne valami értékelhetőt összeütni, alig lesz rajta árrés. A másik ostobaság viszont egyelőre eléggé terjed: valamitől minden gyártónak az a fixa ideája van, hogy ha e-autó, akkor az rohadt modern kell legyen kijelzőkkel, meg futurisztikus belsővel és formával, pedig nem. De erről az agymenésről kevesek tudnak lejönni.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u