- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz #06658560 #21 üzenetére
Azért amelyik gyártó a 7 (de most már talán van 10-es is) éves jótállási időt osztogatja elég sok motorolaj- és kötelező alkatrészcserét el fog végezni a piacinál magasabb árakon. Igaz, hogy ennek egy része magánál a márkaszerviznél landol, de azért az autó árának +10-15%-át még be lehet hozni azon. Nem ez az üzleti modell, de egész tűrhető profitot lehet realizálni a gyári alkatrész-katalógus és a valós alkatrészárak közötti különbségen. Ráadásul ez tervezhető, folyamatos bevétel, míg a járműkerekesdelem azért elég hektikus mozgásokat tud produkálni.