Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz Ceree #26 üzenetére

    Semmi személyeskedés nem volt benne, csupán a hsz tartalmát minősítettem, azt meg fenntartom továbbra is. Ha definíción kívül használsz kifejezéseket, nem kell nagyon meglepődni rajta, hogy félreértik.

    Az EMAG az elején valóban vegyes beszerzést csinált, de jó ideje, nem csak a fúzió óta, átállt rá, hogy a hivatalos itthoni forrásból vesz mindent, egyébként feltételezhetően gyártói nyomásra is. Innentől fogva, ahogy írod, és ahogy én is, lényegtelen, kinek, hova adod le a készüléket, mert úgyis az itthoni szervízpartnerhez (már ha van) fog kerülni. Pontosan emiatt írtam, hogy tök lényegtelen, Edigital vagy EMAG, pont ugyanoda fog mindkét készülék kerülni. Az EMAG-on keresztül értékesítő egyéb partnerek nyilván más tészta, de azt kár is ide keverni.

    Honnan veszed ezt, hogy az EMAG és az Alza saját hatáskörben javít bármit? És miért tenné, ha a gyártónak amúgy is van szervíz és a tőlük vásárolt termékre vállalják a garanciát?

    [ Szerkesztve ]

    I hate morning people. And mornings. And People.

Új hozzászólás Aktív témák