- Honor 90 - modellalkat
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Essentials
aktív tag
válasz janeszgol #17 üzenetére
Sokan vagyunk sokfélék. Vannak tudatosabb vásárlók, de olyanok is, akik rendelés után szembesülnek azzal hogy az adott termék nem jó nekik, mést szeretnének, vagy rájönnek hogy az adott kategóriára nincs is szükségük. Szerintem rohadt jó, hogy az EU-ban lakunk, és ennyire védik a fogyasztók érdekeit. A 3 év kötelező garancia 250K feletti vásárlás esetén pedig szintén piros pont. Az az elektronikai készülék ami nem bír ki 3 évet úgy hogy nincs benne selejtes alktrész, az nem való az európai piacra. Illetve ezzel a lépéssel a szoftveres support is hirtelen garantálva lesz. Gondolj bele, mekkora lábonlövés a gyártónak, ha 3 évig kötelezően foglalkoznia kell készülékkel önhibánkon kivüli meghibásodás esetén, miközben a szoftveres support csak 2 évig élt az adott termékre. Mostanában mindenki belehúzott ebbe a témakörbe.
[ Szerkesztve ]