Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz adlersson #14 üzenetére

    En ketfele bontanam az elonyoket:

    Szabvanyositott akkupackok:
    A cserelheto kompatibilis akkumulatorok fejlesztese olcsobb, mert megoszlik a koltseg.
    Az ujrahasznositas is egyszerubb, mert nem kell 82 fele egyedi akkupack szetszereleset megtanulni/megtanitani, mindegyikre specializalodni, raadasul ha nincsenek ilyen cegek, vagy draga, gazdasagtalan mukodtetni azokat, az autogyarak nyakaban marad egy szukseges rossz tevekenyseg, ami az autok araban fog lecsapodni.
    Mivel sokkal nagyobb volumenben gyartanak sorozatban, a gyartasi koltsege is olcsobb lenne.
    Ha egy autogyar nem akar sajat akkugyarat is epiteni, uzemeltetni, egy ilyen szabvanyos megoldassal nem csak sok penzt sporol meg, de a beszallitokat versenyeztetheti, illetve ha shit happens, valthat masik beszallitora, akar ideiglenesen is.

    BaaS:
    A BaaS megadja a tankolas gyorsasagat, ami mindig hatranya lesz a tobbi elektromos autonak. Persze egy motornal ez joval egyszerubb muvelet, de a Nional is epp csak elkezdodott az egesz, igy van boven ter a technologia fejlesztesere. Lesz ez meg egyszerubb, meg olcsobb, meg gyorsabb.

    A BaaS csak akkor nem lesz sikeres, ha nem lesz gazdasagos, mert tulzottan mohoak lesznek a kozremukodo cegek. Amugy tekintheto egy alternativ toltesi modnak, mert ugyanugy toltheto otthon is, vagy barhol akarmilyen gyorstoltovel, es a csere csak opcionalis megoldas.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák