Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    Ez cikk valami struccpolitika, vagy egy Huawei-hirdetés? Nem kötekedésből kérdem, de a cikk teljesen figyelmen kivül hagyja hogy a Huawei 2020 szeptembertől elvesztette több ( a legtöbb ) főbb komponensének beszerzési lehetőségét ( amerikai szabadalmak miatt, vagy mert USA termék ), ezzel teljesen elakasztva az új tabletek, és telefonok piacra küldését. Gyakorlatilag raktárra rendelt alkatrészekből legózgatnak, amíg lehet. ( Lásd pld P Smart 2021 ) Nem értem hogy jelen helyzetükben miből szeretnének a saját becsléseik szerint 80 millió telefont eladni, amikor Kínában is elkezdtek visszaszorulni az év végén (Q4 ) , vélhetően olyan cég által nem reklámozott okokból, hogy nem tudták kellő mennyiségben kielégíteni a belpiacon sem a fogyasztói igényeket, ezért más gyártókhoz fordultak a fogyasztók. De ez " csak " a lakossági üzletág főbb része, ( hiszen ott vannak még a PC-k, fülesek pld ) na mi van a hálózatival? Egyre több helyen csapják rájuk az ajtót Európában, utoljára Uk döntött úgy hogy az összes hálózati elemüket le kell cserélni 3 éven belül a szigetorszában, de máshol is nagy mozgolódások várhatóak. Németországban hatalmas lobbi megy a telekom cégeknél a hálózat megtartására, a kormánnyal kardoznak éppen, futnak a pénzük után, és még nem látni a dolog végét, és a franciák lehetnek az angolok után a következők akik felszámolják őket a hálózatokból. Az USA a transzatlanti szövetségeseire egyre nagyon nyomást helyez a Huawei ügyben, ez pedig fokozódik majd a jövőben. ( Biden ki is jelentette hogy a kormányzat egyik célja hogy legfőbb szövetségeseivel közösen lépjenek fel Kína agresszív terjeszkedési politikája ellen ) A Huawei egyértelmű célja ( volt ) a nyugati piacok meghódítása, ami most dugába dőlni látszik mindegyik üzletágban, a fejlődés nem csak megtorpan, de visszafele sül el sok helyen azzal hogy lecserélik a hálózati elemeiket, vagy nem tudnak telefonokat, tabletet gyártani alkatrész utánpótlàs híján. Ez egy elég sötét jövőt vázol a cég elé, így elég értelmezhetetlen számomra hogy miért nem foglalkozik ezzel a cikk, sőt, mintha tudomást sem szeretne venni a cég jelenlegi helyzetéről.

    Ezzel kapcsolatban bennem mar felmerült néhány kérdés:

    Magyarországon hivatalos forrásból vásárolt készülékekre januártól összesen 3 év garancia jár ( 250.000Ft-os vásárlás felett! )

    1.) Lehetne-e hosszabbá tenni a frissítések biztosítását, mert jelen helyzetben úgy fest, hogy a 3 éves garancia mellett a Huawei nem biztosít erre a 3 évre android és EMUI frissítést a drágább eszközeihez sem! Pedig te is tudsz sorolni néhány ellenpéldát, akik viszont igen! Ez alapján az idén január után vásárolt P40 Pro-ra még 2023-ban is lesz gyártói garancia, de vajon a szoftveres support meddig húzza?
    2.) A Huawei lakossági üzletágának helyzete miatt a 3 éves magyarországi garancia függvényében remélhet-e 2023-ban is alkatrész-ellátást a vásárló annak fényében, hogy több fontosabb okostelefon komponenst sem tudnak legyártatni 2020 szeptembere óta, kvázi a következő években ( bizonyos termékekből akár már idén ) teljesen kifogynak! Ha a következő években ezzel az alkatrészhiányos helyzettel szembesül a még garanciával rendelkező készüléktulajdonos, az vajon milyen kompenzációra számíhat a cégtől? Visszatérítés lehet a megoldás? Jogilag igen.
    3.) Van-e arról valami hír, hogy a 2019 tavaszán megjelent P30 Pro Android/EMUI supportját saját magukhoz képest kitolják-e abból az okból kifolyólag, hogy 2020-ban megjelentek egy frissített változattal új termékként bevezetve? Vagy pedig 2019-től ketyeg a P30 Pro-ra a Huawei frissítési hajlandósága, és jövőre már nem kap nagy rendszerfrissítéseket a modell, annak ellenére hogy 2020-ban újra kiadták?
    Ezek szerintem fontos kérdések az érintett felhasználók számára, amik vásárlás előtt döntő tényezők lehetnek. :Y

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák