Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    válasz #16820480 #11 üzenetére

    Igen, nyilván van benne egy ilyen szándék is, de a cég részéről valahol érthető is, hogy kifele megpróbálnak erőt mutatni. Meg gondolom ők is kísérleteznek a kommunikációval, és a csatornákkal. Biztosan emlékszel arra amikor kezdődött ez az egész a Huawei Magyarország Facebook-on pld dedikált profil kereteket rendelt a velük szimpatizálóknak, megpróbáltak mozgalmat indítani az első tiltás miatt. Gondolom nem jött be, néhány hónap alatt "kivonták a forgalomból" ezt a PR eszközt, talán azt érezték h az ellentábor tetemesebb, aki pedig eddig nem foglalt állást, azokban unszimpátiát szül az ilyen propaganda. Szerintem a Huawei alapból azt hitte hogy jóval márkahűbb már a felhasználói bázisuk, és simábban fog lemenni a torkukon a HMS is. Nem így lett, kizárólag a fan-ok egy bizonyos rétege vásárolja a frissebb csúcsmobiljaikat. Na de ez a cég aktivítása, engem sokkal jobban zavar hogy ilyen orgánumoknak miért kell kvázi kokettálni velük. Olvasd el pld a HWSW írását. Ugyanerről írnak, sokkal tényszerűbben, nem elhallgatva a részleteket. Szerintem ez is a hiteles tájékozatás része kell hogy legyen, már ha a hiteles a cél, nem egy gyártó PR szekerénel a megtolása. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák