- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Magisk
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A05s - az ötösért több kell
- Yettel topik
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gilberto
aktív tag
Ha minden jol megy, akkor augusztus vegen kapom a Hatchbacket. Nem a radio miatt vettem, hibridet, hanem mert szeretnek takarekosan közlekedni, no meg a tesztvezetesen leesett az allam a 180 lovas varianstol. Amugy meg ott a BT. Egyebkent a kereskedö azt mondta, hogy elöbb-utobb jön az update a rendszerhez, amivel menni fog az Android Auto meg a carplay is. A tesomnak van egy Aygoja, amiben benne van az AA, de borzalmas, mar eleve a kabel miatt.
PSN: Gilberto2k10 (PS4)
-
"...benne van az AA, de borzalmas, mar eleve a kabel miatt."
Az AA következő generációjában jelenik meg kábelmentes kapcsolat lehetősége. A kényelem viszont nem lesz "ingyen" vélhetően több sebezhetőséget is fognak találni. A kábel mindig biztonságosabb marad.
Nekem nem a kábellel van a bajom. A gyári megoldások képesek olvasni a az autó diagnosztikai rendszerének adait, de nem adnak információt a felhasználó felé.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
tixem
addikt
A Prius tágasabb, kényelmesebb ezerszer, mint az Auris. Abban nem vagyok biztos, hogy van e panorámás tetős belőle. Én is a Priust ajánlanám, hands down.
#50 Dare2Live
Toyota hibrid esetén a 3-6 év semmi. Ha mondjuk olyan 20-30 ezer között raktak bele évente, akkor az még bejáratós 6 évesen is. Ezeknél a 300 ezer km teljesen elfogadható és megbízható állapot. 500 ezerrel is megvenném gondolkodás nélkül. Feljebb írtam is, hogy a miénkben 305 ezer km van és gyári rajta minden fő alkatrész. Ami nem az visszahívás keretében lett cserélve, gyári alkatrésszel.
Mondj még egy olyan autót 5-10 évesen ennyire költségmentes úgy, hogy komolyabban nem volt sose hozzányúlva. Én nem tudok ilyet mondani.
Persze ez nem azt jelenti, hogy más autó szar lenne, távolról sem. De a Prius és a többi hibrid Toyota valami egészen más liga.Amíg nem ült benne az ember és/vagy nem vezette annak ez csak ömlemgés. Nekem is az volt eleinte, aztán megtértem.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Kovi1987
tag
Priusból a harmadik generációnál nyitható solartetős létezik, kivéve a Plugin változatok (nem gyakori extra) A PriusPlus csak panorámatetős kivitelben létezik. A sima 5 ajtós Auris széltében és hátsó lábtérben szűkebb, mint egy Prius3, de a kombi Aurisnak a csomagtartója nagyobb.
(nekem 2011 Prius van, 312 000 kilométerrel, komolyabb hibák nélkül) -
alexandrosz
aktív tag
válasz osztraksajt #5 üzenetére
350e km, soha semmi baja nem volt, a 15e-s szervizt, benne az Eneos 5w30-as olajjal megkapja és csak megy, megy és megy.
(Corolla 1.4, 2007).
Az újakat nem ismerem, de elképzelhetetlennek tartom, hogy ennyit romlott volna a megbízhatóságuk. -
Dare2Live
nagyúr
"Mondj még egy olyan autót 5-10 évesen ennyire költségmentes úgy, hogy komolyabban nem volt sose hozzányúlva. Én nem tudok ilyet mondani. "
Sokat tudnék. Direkt márkán belűl maradva ott a pl 1sz-fe, 2sz-fes yaris. De sorolni lehet.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
vzozo
senior tag
válasz mjani1172 #31 üzenetére
A Toyota tökéletesre csiszolta, egyszerűen nincs párja.
Ezt most úgy érted, hogy hibrid téren? Mert az lehet, igazából nem értek a kocsikhoz, csak vezetem őket.
Réges-régen volt Priusom cégautóként, hát oké, működött.
Most nézegetem az új Corollát, múlt héten voltam tesztvezetni a full-fullos modellt. Most egy 2014-es (5 éves!!!) PUG 308-at hajtok, ahhoz tudom hasonlítani - ami ugye sokaknál eleve a mínusz végtelenből indul, lévén francia autó. Mégis:
- Kézikönyv nélkül csak úgy forgalomban nem tudtam rájönni hogyan kell aktiválni a tempomatot. Úgyértem a dashboard szerint aktiválva volt, de amint leléptem a gázról, csökkent a sebesség. WTF.
- Elvileg lóerőben a Corolla több (180 vs. 150), de mégis érezhetően lomhábban gyorsult, bár autópályán végül kiadta magából a 160-170-es tempót (Németországban élek, ez itt legális.)
- Biztonsági rendszereket (pl. ESP) egy rövid gombnyomással lehet kikapcsolni, ehhez képest a PUG-ban hosszan kell nyomni, aminek azért több értelme van...- Automatikus visszagurulás gátló nincs, ellenben kézzel tudnék aktiválni a Corollában valami rögzítőféket. Ha jól értem, ez akkor kapcsol be, ha hosszan nyomom a féket. De hát automata lévén eleve nyomon a féket, akkor ennek mi értelme van?
- Sávtartó automatika: mivel erős forgalom volt, nem nagyon engedtem át neki az irányítást, de akkor is inkább én nyúltam bele, mielőtt gond lett volna - hát nem győzött meg.
- Tolatókamera: ez WTF 2019-ben? Valami fos kásás kép, ideális ívek nélkül. A PUG-on ezek jelölve vannak, és szinte miliméterre pontosan tudok parkolni a felni ledarálása nélkül. Kissé szkeptikus vagyok a Toyota megoldásával kapcsolatban...
- Lámpa: nálam alap, hogy felkapcsolt lámpával közlekedem. Amikor megvettem az autót, felkapcsoltam, és azóta úgy van. Gyújtás levételével a lámpa is lekapcsol. Toyota mit csinál? Nekiáll pampogni (sípolni), hogy kapcsoljam le... Ehh.
- Kéziféket ha elfelejtem aktiválni, a PUG behúzza a gyújtás levételénél. Toyota null, zéró, nix...
- Mivel nappal és napos idő volt, passz hogyan működik az esőérzékelős törlő és a visszapillantó tükör (sötédik-e magától)
Szóval ez így most elég gyenge, pedig szeretnék autót cserélni...
-
addikt
Ezt a szép autót nem kellett volna lemosni így fotózás előtt?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Drizzt
nagyúr
Én kétszer voltam tesztvezetni sedant, nekem nagyon bejött. Ami nem tetszett, az a rádió minősége. Más nálam nem nagyon ütötte meg az ingerküszöböt. Az alapján amit írsz, volt ami nekem nem tűnt fel, de egyetértek, hogy lehetne jobb. A tolatókamerára gondolok. Nekem nem tűnt fel, hogy nem dinamikus a grid, de ha az lenne, jobb lenne. Amiket írtál, azoknak a nagy része szerintem szimplán megszokás kérdése. A rögzítőfék amire gondolsz az a "hold" lenne? Annak az a lényeg pont, hogy automata váltó ellenére ha megállsz, nem kell nyomnom végig a féket, hanem az autó megáll egy helyben, amíg gázt nem adsz. Én ezt nem gondolom, hogy használni fogom, de biztos van aki élvezni fogja. Amúgy sávtartót más autóban használtál már? Ahhoz hasonlítva írod amit írsz, vagy először használtál ilyet életedben? Csak kíváncsiság.
I am having fun staying poor.
-
gekkoXT
senior tag
Azt írják ebben a cikkben, hogy azért nincs android auto mert túl sok információt gyűjt a kocsiról és a felhasználóról és ezt nem akarják.
Ennek ellenére az android auto weboldalán vannak felsorlva toyota támogatott típusok
-
"... azért nincs android auto mert túl sok információt gyűjt a kocsiról és a felhasználóról ..."
Ha csak a kocsiban van a telefon akkor nem?
Akkor is meg van a pontos tartózkodási hely az időpont és a sebesség. Az autóból legfeljebb a seb.váltó aktuális állapotát lehet extraként lehet kérdezni. A többi nagyjából számítható a telefon adataiból.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
osztraksajt
őstag
válasz alexandrosz #57 üzenetére
Aha, mostkörül jön majd a vezérlés/lánc csere, ha szerencséd van csak egyoldali okoskereked van, akkor megúszod 500k-ból. Ha a szívó és kipufogóoldalon is változó szelepvezérlésű akkor 800k.
-
vzozo
senior tag
Sávtartós autót eddig nem vezettem, szóval lehet csak az elvárásaim voltak nagyok, pl. azt hittem majd villog/pittyeg ha index nélkül kimegyek a sávból (kormányt két kézzel tartva), de az elengedett kormánnyal való visszanavigálás is olyan 50-50 volt, néha beavatkozott, néha nem...
A rögzítőfék igen, az a hold opció. Ez lehet szubjektív dolog, de akkor sem tudom értelmezni. biztos valami gyerekkori trauma, de én akár automata, akár botváltós kocsit vezetek, folyamatosan a féken taposok, ha éppen állni/várni kell a kocsival.
-
A sávtartórendszernek, ha úgy van beállítva, ki sem kellene engedni a járművet a sávból, vezetői beavatkozás nélkül. A visszaterelés csak intelligens rendszereknek lehet a feladatuk, amik a cél ismeretében tudnak dönteni az optimális vonal megtalálásáról. De ez már az önvezetés része.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Bal0924
aktív tag
Sziasztok
Lenne egy kérdésem.
A Családban van egy Corolla Hatchback.
Hogyan lehet összekötni a telefont a kocsival, hogy a gugli térképét tudjam használni?
Sajnos a Sygic-el működik a dolog, de én a gugli térképét jobban csípem. (és nem kell megvenni hogy használhassam.)Megjegyzés: Van egy új Yaris is. Az olyan szépen működik az Android Auto-val.. (csak 2napig szívtam vele, mert rossz kábellel csatlakoztattam és csak villódzott a rendszer)
-
Drizzt
nagyúr
No, megjött az én Corollám is. Nekem ezelőtt egy 16 évvel ezelőtti Corollám volt, ahhoz képest totál 22. évszázad van. De igazából ez pusztán a Bluetoothból jön, meg abból, hogy nagyon faszán lehet a touchscreenről vezérelni. Persze ha ki tudnám még a térkép képét is csempészni a touchscreenre, az lenne a Kánaán.
Mirrorlinket még nem próbáltam, de van esély, hogy azzal menni fog minden amit szeretnék. Akkor le is venném a telefontartót.
I am having fun staying poor.