- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stanlee
őstag
Nalam most egy januar vegen forgalomba helyezett Fiesta van, az elso generacios Sync-kel. Ez az otvar infotainment. Szerintem a Fordok Sync-je (teljesen mindegy melyik) az egyik legratyibb infotainment az osszes kozul.
Amugy sokfele autoval van dolgom, de a legtobb eseten az infotainment-tel van bajom, hiaba jo a szeker, ha a HMI nem jo. De tudom, hogy az autogyartoknak nincs megfelelo kerete arra, hogy normalis es hasznalhato rendszereket rakjanak ossze. Azzal is tisztaban vagyok, hogy a magyarazat mindig az, hogy ezeket az infotainment rendszereket mar evekkel azelott megtervezetk, mielott az auto egyaltalan elkeszult volna, ezert nem tudjak tartani a lepest az igenyekkel.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Stanlee
őstag
A problemam a kovetkezo: a magyarazat mindig ugyanaz, megpedig hogy mennyire megbizhatonak kell lennie. Szerintem nem kell az infotainment rendszernek annyira megbizhatoan mukodnie, mint mondjuk a motorvezerlesnek, vagy az egyeb periferiakert felelos vezerlesnek. Az infotainmentnek amugy is egy komplett lehatarolt rendszernek kellene lennie az auto letfontossagu vezerlo rendszereitol. Nalam mar indult ujra Ford Sync menet kozben, a gepsarkany nem allt le tole.
A gyartok tobbsege ratyit ad ki a kezebol, ok, nem az infotainment miatt veszi az ember az autot, de aki mondjuk evente par szaz orat az autojaban tolt el, joggal kivan maganak valami normalisat, nem pedig azt, amit draga penzert a gyartok letolnak a torkan.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
Új hozzászólás Aktív témák
- Főzőcskés topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- PlayStation 5
- Modding és elektronikai kérdések
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Canon MILC: EOS R és M topik
- További aktív témák...