Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    Nalam most egy januar vegen forgalomba helyezett Fiesta van, az elso generacios Sync-kel. Ez az otvar infotainment. Szerintem a Fordok Sync-je (teljesen mindegy melyik) az egyik legratyibb infotainment az osszes kozul.

    Amugy sokfele autoval van dolgom, de a legtobb eseten az infotainment-tel van bajom, hiaba jo a szeker, ha a HMI nem jo. De tudom, hogy az autogyartoknak nincs megfelelo kerete arra, hogy normalis es hasznalhato rendszereket rakjanak ossze. Azzal is tisztaban vagyok, hogy a magyarazat mindig az, hogy ezeket az infotainment rendszereket mar evekkel azelott megtervezetk, mielott az auto egyaltalan elkeszult volna, ezert nem tudjak tartani a lepest az igenyekkel.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

  • Stanlee

    őstag

    válasz bitpork #19 üzenetére

    A problemam a kovetkezo: a magyarazat mindig ugyanaz, megpedig hogy mennyire megbizhatonak kell lennie. Szerintem nem kell az infotainment rendszernek annyira megbizhatoan mukodnie, mint mondjuk a motorvezerlesnek, vagy az egyeb periferiakert felelos vezerlesnek. Az infotainmentnek amugy is egy komplett lehatarolt rendszernek kellene lennie az auto letfontossagu vezerlo rendszereitol. Nalam mar indult ujra Ford Sync menet kozben, a gepsarkany nem allt le tole.

    A gyartok tobbsege ratyit ad ki a kezebol, ok, nem az infotainment miatt veszi az ember az autot, de aki mondjuk evente par szaz orat az autojaban tolt el, joggal kivan maganak valami normalisat, nem pedig azt, amit draga penzert a gyartok letolnak a torkan.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák