- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stanlee
őstag
A problemam a kovetkezo: a magyarazat mindig ugyanaz, megpedig hogy mennyire megbizhatonak kell lennie. Szerintem nem kell az infotainment rendszernek annyira megbizhatoan mukodnie, mint mondjuk a motorvezerlesnek, vagy az egyeb periferiakert felelos vezerlesnek. Az infotainmentnek amugy is egy komplett lehatarolt rendszernek kellene lennie az auto letfontossagu vezerlo rendszereitol. Nalam mar indult ujra Ford Sync menet kozben, a gepsarkany nem allt le tole.
A gyartok tobbsege ratyit ad ki a kezebol, ok, nem az infotainment miatt veszi az ember az autot, de aki mondjuk evente par szaz orat az autojaban tolt el, joggal kivan maganak valami normalisat, nem pedig azt, amit draga penzert a gyartok letolnak a torkan.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care