- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor 50 - apám nevében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
2,3 tonna? Ez már SUV tömegű.
Jók a Sony kamerák, kár hogy pont ők azok nem tudnak értelmes eredményt kihozni belőle a szoftverrel. Lenne mit fejleszteni a szoftveres csapatukon.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
őstag
Magenta1 díjcsomagban elérhető lesz?
A kérdés nem is annyira poénos. A tech cégek kinőtték a világot, számottevő növekedést már csak egymás kárára tudnak produkálni. Két lehetőség marad az elvárt növekedés biztosításához. Vagy kitalálnak valami új csodát (mint anno az buta telefonról okos telefonra váltás) vagy kiszélesítik a tech eszközök piacát más területekre. Az eautó szinte kínálta a lehetőséget. Hagyományos autógyártók mellett robbanásszerűen megjelenő sose hallott márkákhoz csatlakoznak a nagy mobiltech cégek Sony, Samsung (Apple már a spájzban).....és majd jön a többi is.
Ja, és ha már Sony, stílusosan villanthatnának valami compact modellt.[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
Nem csak a kocsik fognak felmenni a hálózatra hanem lényegében minden...
Pár év és mindenben ott lesz az e-sim."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
hermfer
csendes tag
Az lehet még érdekesebb info, hogy a vezetéstámogató(L2+) rendszereket meg egy magyar céggel dolgozva feljeszti a Sony: AImotive on LinkedIn: Collaboration of AImotive and Sony evolves ADAS capability for VISION-S
-
Enci1983
senior tag
válasz 7Heads Drago #1 üzenetére
Mert ők inkább céleszközben gondolkoznak, és abban igen jók. Bár a tavalyi Xperia 1 II és Xperia 5 II teljesen korrekt automata módban. De ahogy említetted, a többi cég ügyesen ír szoftvert, nem kell a manuális beállításokkal vacakolnia a felhasználónak.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal.
-
k-adi
nagyúr
hajrá hajrá.. előbb utóbb valamelyik bejön majd.. a kinézete is elég menő szerintem, remélem tényleg lesz belőle valami.
(amúgy ez miért nem "alternatív hajtás" blogcikk? vagy nem minden eauto cikk megy oda?)
-
DjFlanker
aktív tag
Nekem teszik ahogy kinéz. A Magna pedig ért a gyártáshoz.
Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
Neck
veterán
válasz 7Heads Drago #1 üzenetére
Ne csak a telefonos kamerákból indulj ki
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Kívül-belül egész pofás .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gattolino
senior tag
válasz Luck Dragon #10 üzenetére
Kezd kicsit telelenni a padlás elektromos autókkal. Már az Alibaba meg is meg a Foxconn is elkezd elektromos autókat gyártani. Ez is tuti Apple majmolás.
Vivo X90 Pro Plus
-
-
Emericus Max
tag
Nem tudom, ezt az önvezetést miért kell annyira erőltetni.
Soha de soha nem bíznék meg egy szoftverben meg egy halom érzékelőben úgy mint magamban.
Persze én is hibázhatok, és bizonyára hibázom is, de én nagyobb eséllyel korrigálok és valszeg kevesebb 'alkatrészem hibásodhat meg' mint egy gépnek.
Számomra az önvezetés mindig is egy kockázati tényező lesz, pláne felárat meg végképp nem fizetnék érte. Ha meg alapáron kapnám, akkor azonnal kikapcsolnám (már ha ki lehet).Akkor olyan összeesküvés elméleteket ne is említsünk, hogy mi van ha így át lehet venni a jármű irányítását a vezetőtől így? Elég hogy az oroszok izotópot tehetnek a teádba vagy a kék alsógatyád szegélyére idegmérget. Nem kell még az is hogy nekivezessenek vmi célpontnak, amit ki akarnak iktatni. Persze oroszok helyett be lehet tetszőleges országot írni.
-
k-adi
nagyúr
válasz Emericus Max #14 üzenetére
"bizonyára hibázom is, de én nagyobb eséllyel korrigálok és valszeg kevesebb 'alkatrészem hibásodhat meg' mint egy gépnek."
és ezt mire alapozod? persze kockázat a szoftver, bugos, hacktámadás, stb.. de a korrigálás % jobb lenne neked, azt kétlem.
(idősödsz, tehát az összes alkatrészed romlik folyamatosan, hátul üvölt a gyerek, melletted az utastárs, fáradtan keltél, megzavar a hangos rádió-reklám, eszedbe jut valami valamiről (pl. kocsiról, tábláról, épületről) ami elvonja a figyelmed, stb. stb.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Xbox Series X|S
- Tőzsde és gazdaság
- BestBuy ruhás topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Politika
- Óra topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...