- Fotók, videók mobillal
- Április 23-án érkezik a OnePlus Pad Go
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Ennyibe fognak kerülni az új Huawei Nova 12 modellek
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Már több mint 40 millióan próbálták ki eddig a Sea of Thieves-t
gp A készítők reménye szerint ez a szám drasztikusan megemelkedik a hónap végén debütáli PlayStation kiadástól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cythyel
senior tag
egy rendes IG3-at is hozhatnának, a hajdani Nexus nem nevezhető semmilyen formában sem annak...
-
GypsFulvus2
őstag
Remélem nem kaszálják el az ELEX folytatását. Nekem nagyon bejött, a hiányosságaival együtt. A Piranha rétegigényeket szolgál ki, a régi vágású single player RPG-ivel. Nagy kár lenne, ha őket is a mainstream-re állítanák át.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Fitzgerald
veterán
A Gothic 2 óta csak vergődnek, minden játékuk egy játszhatatlan bugtenger. Mármint a Gothic 2 is az volt, de ott még ez bocsánatos bűn volt, viszont az ember feltételezné hogy ennyi idő alatt csak megtanultak kódolni a srácok. Nem feltétlen kell ahhoz a mainstream felé mozdulni, hogy igényes játékot készítsen egy csapat.
[ Szerkesztve ]
-
batman91
őstag
válasz Fitzgerald #3 üzenetére
Szerintem ez elég sok mostani játékra is igaz. Imádtam az első 2 Gothic játékot, de a fenomenális hangulatuk kárpótolt az idióta hibáik ellenére is.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Fitzgerald #3 üzenetére
Ez igen erős túlzás. Az ELEX 100+ órás végigjátszása során összesen 2 db jelentéktelen grafikai bugba botlottam. Más egyéb nem volt. A Risenek sem voltak bugosabbak a mai átlagnál. Ez a stigma a Gothic 3 óta rajtuk van (ott jogos volt), de főleg olyanok hangoztatják, akik nem játszanak a játékaikkal.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
_drk
őstag
válasz GypsFulvus2 #5 üzenetére
Nem is az, hogy bugos, de grafikán kívül nem fejlődött semmit.
Ugyan az a mozgás, fegyver használat, meg tényleg minden egyes játék mintha ugyan az lenne csak más skin-nel.
Gothic 3 kimaradt, meg a kalózos Risenek se érdekeltek csak az 1-et vittem végig.Az Elex-et elkezdtem, aztán semmi nem vitt előrébb. Még a sztori se mondott semmit merre menjek.
Emlékszem a G 1-2 is mennyire szenvedős volt az elején. Ügye mind2-ben meg kellett csinálni az összes frakció küldetést. Aztán végigjátszással sikerült is rájönnöm mi mindent hagytam ki mikor másodjára ültem neki.
Pl: vannak tagok akik átvisznek egyik campből a másikba, de ezt sehol nem mondják el, sőt még a ha találkozol a taggal se biztos, hogy eljut odáig a párbeszéd. Ilyen játékot ma már nem lehet csinálni, hogy fogalmad nincs mihez kezdj egy hatalmas világban, ahol ha egy kicsit eltérsz a megadott útról egyből megöl valami. -
buccsi
tag
Már nem azért, de ezt a hírt mintha kb 10 éve is olvastam volna....
Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.
-
GypsFulvus2
őstag
Ez igaz. A grafika nem mai szinvonal, az arc- és mozgásanimációk kezdetlegesek maradtak, fegyver és tárgyhasználat nem sokat változott a Gothic 3 óta. Ez a kis méret (31 fő) és kis költségvetés következménye.
Ami a másidik bekezdésed illeti; én pontosan azért szeretem ezeket a játékokat amiért te nem. Nem fogja kezed, nem mondja meg mit csinálj, hová menj. Teljesen szabad vagy, de magadnak kell kitapasztalnod mindent, és ha hibázol, a játék keményen büntet. Én gyűlölöm azokat az RPG-ket, ahol a térképen kis jelecske jelzi, hol van az ellenfél "titkos bázisa" , megmondják hová menj, mit csinálj, az ellenfelek hozzád vannak szintezve, a "hardest" fokozat is nevetségesen könnyű, hogy a tizenéves user ne veszítse el a kedvét stb stb. A Pirnaha játékaiban nem fogják a kezed és van bennük kihívás, továbbá a világ megváltozik a cselekedeteid hatására. Valóban megváltozik, és nem csak a végkifejlet színe lesz más... Rétegjátékok ezek, mert manapság erre már alig van igény. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
batman91
őstag
válasz GypsFulvus2 #8 üzenetére
Pontosan ez volt az amiért nekem is tetszik, nem nyomta a képedbe mit kell csinálni. Magadnak kellett rájönni mindenre. Ezek a játékok ma már nem állnák meg a helyüket sajnos, pedig mennyire jók is voltak. Emlékszem még a Gothic 2-ben a legelején kb. minden halálos volt rám nézve, aztán ahogyan táposabb lettem az orkokat is könnyedén elintéztem. Ez adta az embernek a sikerélményt, amikor megtalált, megoldott valamit vagy győztesen került ki egy nagyobb harcból.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Április 23-án érkezik a OnePlus Pad Go
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- Autós topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Politika
- Ennyibe fognak kerülni az új Huawei Nova 12 modellek
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy TAB S9 Ultra 12/512GB 5G VADONATÚJ BONTATLAN eladó!
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 10400F/11400F - 16GB 3000MHZ DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1