Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Kinder #7 üzenetére

    Mennyi Roadstert is adtak el? Annak a modellnek is már csak utólag jött a népszerűség a Model S árnyékában,. Akkoriban egy csomó kis sufni cég csinált kis példányszámban elektromos autókat a Szilícium-völgyben (jellemzően meglévő benzines típusok átalakításával) és a Roadster sem lógott ki a sorból, maximum annyival, hogy ügyesebben csináltak médiazajt a többieknél.

    Nem a Tesla érdemei voltak elvitatva részemről, tök jó mérnöki megoldásaik vannak, hanem az a marketingosztályon született blama, hogy ők az elektromos autózás forradalmának vezérei. De ez a startupokra amúgy is jellemző, hogy vircsaftot csapva próbálják nagyobbnak beállítani magukat, mint a tényleges. Eközben a Nissan-Renault lassan a legnagyobb Kínán kívüli elektromos autógyárrá nőtte ki magát, ők azok akik ténylegesen tömegeket ültetnek be elektromos autókba és a VAG csoport is jön fel. A Tesla mindig is startup marad, nincs is ezzel semmi baj az égvilágon, csak legyenek a helyükön kezelve.

Új hozzászólás Aktív témák