- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
Új hozzászólás Aktív témák
-
macskea
őstag
Álomvilágban élsz. Minél magasabb kategóriáról beszélünk, annál kisebb a tervezett élettartam. Akik ezeket veszik, jellemzően 3-5 éves korukban túl is adnak rajtuk. Ezt kell nekik kibírni, többet nem. Egy ilyen premium autót tíz évesen megvenni maga az ultimate szopóroller. Fenntarthatatlan, folyamatosan égni fog egy hibalámpa. A fék valóban fogni fog, meg az ajtó is nyílik majd, de a motor 200e-nél komoly törődést kér majd, az extrák pedig szépen elkezdenek elhalálozni, és azokat gazdaságosan senki sem fogja neked megcsinálni. Ez a szomorú valóság. Nem a második meg harmadik tulaj örömére fejlesztenek és gyártanak autókat. Illetve a premium autó kb tizenöt éve szólt utoljára arról, hogy a szó szoros értelmében jobb minőségű, mostmár a szolgáltatásokban, biztonságban és kényelemben adnak többet, de más dolgokba már kevesebbet kapsz. Ezért nem szabad álmot venni, mert keményen megszívod.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
Somatom
veterán
Ahha:
"de határozottabb gázadással felül lehet bírálni a figyelmeztetést, nekem erre szükségem is volt, amikor az egyik első szenzor (hat darab van elöl) koszos lett.".
Ennyit a megbízhatóságról. A funkció azért nem működött, mert koszos lett a szenzora. Tervezéskor nem számítottak arra, hogy valaki utcán is használná az autót?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ben5001
tag
Ezt beszéld meg azzal az ismerősömmel, aki Németországban vett egy ilyen márkájú autót, pár hónap után nem működött az esőérzékelős ablaktörlő, a szervízben meg azt mondták neki - ott kinn, Németországban, nem itthon! - , hogy ez ilyen, nem tudnak vele mit kezdeni. Prémium márka. Az!
Vagy azzal, akinek egy év alatt háromszor vitték a garázsból tréleren szervízbe a szintén ezen márkához tartozó SUVját, mert nem indult.
Ehhez "mérd" a 64 színárnyalatot.
-
macskea
őstag
A #26-os kommentedben :
"az esőérzékelő ablaktörlő "élete végéig" működik"
Már ha az idézőjelezett élete végéig jelentéstartalmában megegyezik, vagy legalábbis konvertál az örökkével. Viszont ha az idézőjelnek nincs jelentésmódosító hatása, akkor bizony ez egy meglepően triviális igazság volt.
(#40) atike Nekem is van ilyen problémám a Peugeotommal, ha éjszakai esőből hajtok be a mélygarázsba, akkor hirtelen megbolondul az ablaktörlő, és néhány tíz másodpercig ész nélkül töröl eső nélkül is. A válasz "Ez ilyen", a technológia velejárója. Megszoktam, leszarom. Gondolom a Merciben is ugyan ez, vagy majdnem ugyan ez a szenzor és szoftver van, ilyet senki nem fejleszt, hanem veszi valahonnan.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith