- iPhone topik
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Magisk
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A05s - az ötösért több kell
Hirdetés
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vmarci21
tag
válasz Tigerclaw #40 üzenetére
Nem kell minden alkalommal begépelni, sem a Mávnál, sem a legtöbb európai vasúttársaságnál, mert: a, vagy megjegyzi az utolsó begépelt adatot, b, vagy lehet menteni az utasokat, és csak ki kell választani egy listából.
A második megoldásodhoz pedig elméleti szinten nem kell zárt peron se, elég vagy a vonatra, vagy a peronra néhány "jegyérvényesítő készülék", hiszen a vonaton a jegyellenőrzés funkció megmaradhat. Így aki felszálláskor nem "csippant", azt a vonaton büntetik. Aki meg leszálláskor nem "csippant", az meg fizeti a jegyet a végállomásig.
Úgy hogy az alap probléma nem a peron zártságában van, hanem inkább az alábbi két dologban:
a, Helyjegyes, vagy bármilyen más ok miatt férőhely-limites vonatoknál azért sokkal több foglalási lehetőséget tud adni egy alkalmazás, a hol akarsz ülni kérdéskörtől kezdve, az early-bird jegy kedvezményeken át, ami a "csippantós" rendszerbe nem beépíthető.
b, távolsági forgalomban a kocsiosztály választáshoz megint nem elég "csippantani", és ezt kiválasztani megint kényelmesebb lehet telefonról / számítógépről, még indulás előtt.Viszont pozitívum, hogy vonattípust tekintve a két probléma közös halmaza gyakorlatilag megegyezik: a nemzetközi és távolsági utazás az, ahol felmerülnek ezek a kérdések, így személy, zónázó és gyorsvonatokon simán lehetne egy választható lehetőség a "lecsippantom a bankkártyát / telefont, és utazok" megoldás.
Ennek ellenére nem tudok olyan európai vasúttársaságot, ahol általánosan működne ilyen rendszer. Persze olyan van, hogy egy városi kártya az elővárosi vasúton is használható, de "univerzális", egész országban / adott vasúttársaság teljes működési területén érvényes ilyen rendszer legjobb tudásom szerint nincsen.
((úgy hogy itt a lehetőség, hogy valamiben a Máv-start legyen a kontinensen az első. Reméljük hogy nekik is eszükbe jutott ez. 😁))>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<