Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ívelt kijelző és 14 nap üzemidő a Honor Band 9-ben
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apollyon
Korrektor
Azért szomorú hogy csak luxusautók gyártói foglalkoznak ezzel a megoldással. Egyébként ez kritikusan fontosabb lenne a mozdonyoknál, hogy többé ne ütközzön össze két vonat.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
#06658560
törölt tag
Vasúton áttételesen már létezik ez a térközökkel, azok jelzőivel. Amennyiben foglalt a térköz, akkor a jelzőt meghaladva a rendszer automatikusan vészfékezi a szerelvényt. Maximum öt kilométeres óránkénti sebességgel lehet meghaladni.
Egyébként nyugi, foglalkoznak ezekkel a népautót gyártók is. Ugyanis a beszállítói háttér ugyanaz. Csak nem lehet jól reklámozni Seattal, mikor van Audi is a háznál.
-
nagyúr
-
nagyúr
Sok esetben az internet lazán kihagyható lenne.
Nem kellene annyira túlterhelni szerintem. Az autó és autó kommunikáció csak egy adott területen lenne szerintem érdekes.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
csongi
veterán
Ez jó!
De piszok nagy gondot fog jelenteni későbbiekben, ha minden gyártó a saját megoldását erőlteti.
Nem tanul az emberiség pénzes rétege? Ezeket nem extra felszereltségként kellene kezelni, mert extra szert sem ér, ha kb két havonta találkozik két olyan autó ami adatokat tud közölni egymással.
Normálisan kezelve közös projektként kellene gondolkozni. És az egyre szigorúbb EU szabályoknak ez is egy módja lenne, hogy megfeleljenek az emuziós értékeke. Óvatosan saccolva is 20%al kevesebb üzemanyag kerülne elégetésre, ami Európa szinten nem kevés. -
#06658560
törölt tag
Pilot projekt. Vagy szerinted egyből milliós tételben kellene a piacra borítani, éles tapasztalat nélkül, a kezdeti nagy felárral? Megvennék az átlag bélák azokat az autókat, ha valami milliós tételt jelentö extra lenne kötelezően benne az autóban?
"emuziós" Milyen?
"Óvatosan saccolva is 20%al kevesebb üzemanyag kerülne elégetésre, ami Európa szinten nem kevés."
Ezt mire alapozod?
-
csongi
veterán
Mert az éles tapasztalatot majd egy pár jármű néha néha találkozása fogja jelenti?
Én nem hinném.
Inkább a jelenleg is zajló tesztek lesznek a mérvadóak,(Tesla..WV...és társai)
Ez most extra dolog, amit drágán el lehet adni, de a nagyobbik gond, a saját rendszerek irányába való elindulás, ez lassítja a tömeges elterjedést, viszont újabb milliárdokat lehet fejlesztésre költeni, hogy a Mercedes értse a Volvo-t.....stb. Ez is egy gazdasági szempont.
"Ezt mire alapozod?"
Mondjuk az éves levezett kilométereimre. Ugyan azt az utat gyér forgalomba kevesebb idő és üzemanyaggal teszem meg, mint erős forgalom mellett. Ha a forgalom dinamikusan és állandó mozgásban van hatékonyabb az üzemanyag felhasználás. A sebesség váltás és a sebességhez megfelelő fokozat kiválasztását is sokkal hatékonyabban fogja egy elektronika elvégezni mint az ember. Az egész rendszerben a pocsékolást maguk a vezetők okozzák. Ezek a tények, ez van .
Ha nem így lenne akkor pl soha nem kapott volna szerepet az automatizálás a világon.
És a 20% kb reális, de ettől lehetne még többet is kihozni. A gyári labor körülményeket soha nem lehet elérni, de messze afelett vannak a fogyasztási adatok, és ez leginkább lakott területeken érvényesül. Nem véletlen a start-stop rendszer fejlesztése, ergo automatizálják a motor működési üzemidejét.Még a a robogóknál is bevezetik, mert nem tudják másképp megfelelni az EU-s előírásoknak. -
Bog
HÁZIGAZDA
Már alakul az iparági közös platform, hogy a különböző gyártók önvezető, vagy legalábbis szenzorokkal felszerelt autói tudjanak egymás nyelvén kommunikálni. Alapvetően egy tanulási folyamat elején vagyunk, ahol a majd az utakra kiengedett autonóm járművek az általuk észlelt, előre nem ismert eseteket megosztják egymással és a fejlesztőkkel, hogy aztán ezekből kiindulva lehessen a szoftvereket tökéletesíteni és felkészíteni hasonló esetekre.
A Volvo megoldása az egyik első, publikus megjelenése ennek, de a háttérben sokkal több dolog fejlesztése zajlik, általában nem autóipari, hanem beszállítói oldalról (lásd Google, NNG, Adasworks és a többiek).Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
fornettisuti
veterán
Tegnap lattam az uj Volvo S90 reklamot, erosen beindult a nyal elvalasztasom
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Matada2.3
veterán
Én is pont arra gondoltam, hogy mindenki a sajtáját csinálja, pedig egy nagy közös rendszer kellene, aminek mondjuk van egy megfizethető alap havidíja és akkor tök életképes tudna lenni. Persze gondolom kezdetben mindenki lokálisan gondolkodik inkább, mint globálisan..
Finn the human
-
őstag
-
csongi
veterán
válasz #06658560 #13 üzenetére
Ezert mondtam, hogy a vezeto a gyenge lancszem. Ha nem alkalmazkodik, az adott infohoz semmi ertelme az informacioknak. Akkor er celba a dolog, ha vezetok ki lesznek iktatva a rendszerbol. .
A jelenlegi rendszerbe csak a jarmuvek kozotti kapcsolatot lehet tesztelni, de kb ennyi is. Az hogy a kozolt informaciokra milyen reagalas vagy elonyei vannak, azt nem. Ezekrol csak a vezetok allitasa beszamoloja lesz a mervado. Jelen rendszerben a vezeto hozza meg a dontest, es kb ennyit is er. Fejlettebb autos inteligenciaval rendelkezo regiokban lehet jol hasznositani es elonyokkel is jar.
A videoban szemleltetve van egy zold lampas forgalmi helyzet, itt maris ervenyesul az uzemanyag fogyasztas, 50el lehet menni tobb fokozatba is, de optimalisan az elektronika tudja beallitani. Egy picit el kell melyedni a mai belso egesu motorok vilagaba Azokba a felsokategorias jarmuvekbe mar nem nagyon kell sima manualis valtokat keresni.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Igen! Az Arm megjelenese ota felgyorsultak a fejlesztesek. Es remelem kozos ugy marad ez a gyartoknak . Lassan be erik az Nvidia fejlesztesei ezen iranyba. Par ev, es komplet szamitogep rendszer lesz jelen egy autoba. Mar most sem semmi egy kozepkategorias jarmube belepakolt rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nagy AI-egyezségre készül az Apple és a Google
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Posta, csomagküldés
- Mikrotik routerek
- Erőszakos tartalomba fut a gyerek, ha internetezik
- Gaming notebook topik
- Gamepad
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Latitude 5520 15.6" FHD IPS i5-1145G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe WIFI 6 gar
- GAMER PC - RTX 2060 6GB - RYZEN 5 4500 - 16GB DDR4 RAM - 240GB SSD - 500GB HDD
- Új iPhone 14 Pro 256GB deep purple gyári független 6 hó gari
- Eladó Gigabyte GA-Z87X-D3H Alaplap!
- Vostro 3400 14" FHD IPS i3-1115G4 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv., gar
- Playstation 5 konzol kontroller fejhallgató töltő állomás
- HP Z240 WORKSTATION TOWER I INTEL XEON E3-1270 V5 I 16 GB I 512 GB SSD I DVD/R
- Lenovo ThinkPad T470S i5-6300U, 8gb ram, 256gb ssd, 14" matt FHD lcd - áfás számla 1 év garancia
- SK Hynix 3x 32GB és 2x16GB DDR4 2666Mhz ram asztali gépbe 32+64GB
- Zotac RTX 3080 AMP Holoblack