- Netfone
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Aurát vált a Vivo V60
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Hőszivattyú nem közvetlen elektromos fűtés.
Nem mindegy.W.Wilson
Tehát teljesen normális mai eAutó nélküli értékkel számolni, a jövőbeni eAutóval terheltet.
Ti írjátok folyton, hogy hálózatba termel az eAutó, és emiatt Wperóra.
Nem csoda, hogy mostanság sorba durrannak el trafó állomások, és kábelek. -
darvinya
titán
Mit nem értesz meg?
Mert teljesen egyértelműen írtam, nem teljes szakszavakkal.
Arról nem tehetek, hogy ennél egyszerűbben nem írható le.
Az a tévedés, hogy villamos energia könnyebb előállítani, mint közvetlenül fosszilis anyagból, égetéssel energiát nyerni.Még mindig nem találták fel napelem termő fát.
Emiatt 1db napelem előállításához sok dömpert kell megtankolni, stb.
Vagy atom, víz, hulladék égető -erőmű sem pattan ki a földből, stb.Ez egy összetett probléma, s mostani promóció miatt lett hájp.
Igaz, hogy már 100+ éve volt eAutó, csak akkori akkuk nem tudtak 30km-nél többet.
Majd jön ezután újabb hájp, hogy legyen mire költeni, mert az zöldebb előző zöldnél.
Erről csak ez jutott eszembe:
-Zöld
-Milyen zöld?
-Szuper Zöld. -
Noukoum
veterán
Tudtommal ma már árban sokkal gazdaságosabb a napelem, úgyhogy én inkább annak örülnék.
De egyébként elég nagy tévhit hogy a villanyautózáshoz milyen sok energia fog kelleni, pedig egyáltalán nem vészes. Főleg annak függvényében hogy a népesség folyamatosan nő, az energiaigényünk meg amúgy is nő. Én picit jobban tartok attól hogy mi lesz 2030-40-50-ben a növekvő népességgel, mint hogy a "villanyautóknak nem lesz elég áram" maszlag bekövetkezzen.
A 22-es tagot meg hagyd a fenébe, nem éri meg a karaktereket.
-
darvinya
titán
Teírtad éves fogyasztásnak, én csak valós energia fogyasztás írtam, mikor mindenki bedugja.
Üzemanyag, villany összehasonlítás nem egy az egyben kell.
Van hálózati veszteség, erőmű veszteség, stb.
Tehát 1 egység energiából a végfelhasználónál 30-40%-a lesz csak elektromosság, erre jön még akku töltés veszteség, s marad 20%.
Most csak kedvezményes támogatott villany miatt olcsó eAutó töltése.
De akkor már teljes árat fognak fizetni.Ha meg olyan egyszerű lenne töltő oszlop villamos ellátása, már 10m-ként állna ilyen oszlop.
-
zone
őstag
2019-ben, amikor nem volt kijárási tilalom, közel 4 milliárd liter volt a fogyasztás. Egy liter benzin energiatartalma 9,3 kWh/l, nem 3, így máris 36TWh lesz az a "10".
Az igaz, hogy 2019-ben 45,4TWh volt az éves fogyasztás, csak közben 31TWh volt a hazai termelés...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo Ideapad 330 12 GB RAM 256 GB SSD eladó
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple watch Series 10 42mm Silver 2027.05. Apple jótállás
- Nad Masters M10 BluOs integrált erősítő és hálózati média lejátszó
- Apple Watch Ultra 2 49mm Esim, Új állapotban, Akku:100%, 36 hónap Garancia, Titán Színben
- ÁLTALÁNOS IGAZGATÓHELYETTES tábla
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest