Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Drizzt

    nagyúr

    válasz Psych0 #264 üzenetére

    Valószínűleg igen, s valószínűleg nem csak a menüpontok lettek megvariálva.

    De a vége úgyis az lesz, hogy gyakorlatilag közös erőforrásra szabott buildeket fognak használni, s akkor sokkal kevesebb erőforrással tudnak nyújtani ugyanolyan minőséget.

  • Drizzt

    nagyúr

    válasz Psych0 #255 üzenetére

    Németország már valószínűleg elég lenne. Most néztem. München 700 Km, tehát oda az elméleti legalacsonyabb lehetséges pingünk 4.7ms. Persze ere rájön a routerek feldolgozása miatti latency, nálam a vége pingtest szerint 22 ms. Az már bőven jó lenne valószínűleg. Persze ehhez Usaban kellene kipróbálni az Onlive-ot, de sajnos amikor voltam csak nagyon retek nethez fértem hozzá.

  • Drizzt

    nagyúr

    válasz Drizzt #145 üzenetére

    Pici további alátámasztás a pingről:
    Elméleti ping minimum optikán Us<->Eur.Őszintén szólva még mindig nem tudom, hogy az Onlive-Gaika szerverek Usaban vannak-e, de az élmény alapján szinte biztosan. Usaból az Onlive nyilván egészen másféle élményt nyújt, mint innen, akár jóval lassabb nettel is. Hiába van 80/25 netem, ha legalább 150ms a pingem a szerverre... Sajna csak tippelni tudok, mert úgy néz ki le van tiltva a ping answer mindkét cégnél. Vagy kéne feltenni valami hálózat monitor programot, ami figyeli a forgalmat, s meg tudja mérni a késleltetést.

    Viszont pl. Dragon Age 2 így is teljesen élvezhető.

  • Drizzt

    nagyúr

    Sikerült a Gaikiat is elindítani. Az input lag valamivel kisebb, viszont mintha a render lenne akadozósabb. Attól függetlenül egy próbát megér.

  • Drizzt

    nagyúr

    válasz fatallerror #149 üzenetére

    Villanyszámla. Illetve nem biztos, hogy a távolban nem fogyaszt kevesebbet. Ugyan valószínűleg még nem csinálnak ilyet, de elméletben semmi akadálya nincsen annak, hogy kevesebb erőforrással lehessen több futó alkalmazáspéldányt kiszolgálni. Gondolatkísérlet: van egy játék, ami 15 gigát foglal, 4 gigabájt memóriát használ egy futó példány. . Van egy szerver: csak ezt a játékot futtatja. A szerver rendelkezik 16Gb memóriával, az egész játék mindvégig a memóriában van. Ezt a memóriát bármelyik futó példány processzora bármikor elérheto, tegyük fel csak olvasásra. Akkor ha 20 ember játszik otthon lokálisan, nekik kell 80 giga RAM, közös szerverrel meg 16. Namost ez tuti nincs még így, de elméletileg semmi akadálya. Sőt, nagyon sok dolgot lehetne még közössé tenni több példány futtatása esetén. Ha ugyanabból fut valahol több, akkor ott elég sok optimalizációs lehetőség nyílik az erőforrások kihasználására. A hátránya, hogy az eredeti szoftvert szinte fenekestül fel kellene forgatni hozzá, ha nem előre ennek jegyében tervezik.

  • Drizzt

    nagyúr

    Kipróbáltam, egy kicsit csalódott vagyok, de ennek oka valószínűleg idővel meg fog szűnni. A probléma oka az, hogy valószínűleg nagyon messze van a szerver. Sajnos nem tudom hol, de lefogadnám, hogy legalább 200-300-as pingem van felé. Valaki írta, hogy jó pingje van, mert origo, index: 8ms... Hogy jön ez ide? :) Az az egyetlen lényeges, hogy a Gaika/Onlive felé mennyi a ping. Amúgy 80/25-s netem van, de most valamiért külfödli oldalak beöltése eléggé döglődik. Szerintem onnantól lesz szinte kompromisszumtól mentes a dolog, hogy Németországban, vagy közelebb lesz szerver. Mert míg Usaba 120 körüli, UK-ba 50 körüli,. addig Németo.-ba 25 körüli a pingem. És ez utóbbi már teljesen vállalható. Grafika szerintem teljesen rendben volt. AA hiányolását nem értem, a tömörítés miatt az élek eleve el vannak mosódva.

    És mindkét cucc kiírta, hogy túl magas a késleltetésem, így nem lesz teljes az élmény. Gaikai el sem indult emiatt. Ebből még bármi lehet.

    Utóirat: arra se nagyon érvelt még senki, hogy egy Onlive kliens futtatásához valószínűleg fele-harmada annyi energiát kellene fogyasszon a gép, mintha helyben futtatnánk.

    #144: "azt se feledd h minél jobbak lesznek a játékok grafikailag annál jobb internet kell h átvigye azt a minőséget". Ez szinte biztosan nem igaz. A renderelés és a tömörítés elkülönül. A tömörítő alréteg számára tökmindegy, hogy mi a forrás, amit tömörítenie kell. Ha esetlegesen nagyon sok dolog mozog a képen, akkor picit kockásabb lesz, de kb. ennyi(a tömörítő megkapja, hogy mekkora lehet a maximális sávaszélesség, amit felhasználhat). Mindegy neki, hogy egy játékot, filmet, vagy épp tökmást tömörít. Az még igazából elképzelhető, hogy már a render utolsó lépcsői közé befűzik a tömörítés egy részét, de ez csak a sebességet növelheti, a sávszélességigényt nem.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés