Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
válasz
fatallerror #64 üzenetére
Ez üzlet. Lehet kicsit érthetetlenül magyaráztam, de a lényegen nem változtat.
(65) leviske: Sok mindent nem értünk, mégis használjuk. A lényeg ebben, hogy a bevétel növekedjen, miközben a kiadás csökken. Ez csak addig lesz érthetetlen, míg konkrétan a felhő mögötti szervereket gyártók nem lépnek be a bizniszbe, hiszen jó pénz lehet benne idővel. A mostani felállásban még nem teljesen világos az üzletpolitika.
-
válasz
fatallerror #188 üzenetére
Az elektromos szolgáltatótól is elég rossz függeni,mégis használjuk,mert nincs pénz saját rektorra. Persze ez kicsit ferdítés volt
Amúgy azért van a QoS.Meg lehet oldani,hogy a mentett játékod redundánsan tárolják,illetve túlméretezik a szerverparkot,hogy ha megadja magát valamelyik gép,akkor a user csak újra rákattint a Play-re és ott folytatja,ahol legutóbb mentett. -
ddekany
veterán
válasz
fatallerror #188 üzenetére
Ez pont ugyan így van egy gépnél is... csak ott nem 100-ból egy szerver gép leállása okoz kiesést 1000 embernek, hanem 100000-ből 1000 kliens gép leállása. A különbség hogy a felhő esetén bekerült a hálózat rohadása is mint hibalehetőség. Ez viszont egy jelentős különbség. Bár elvileg meg lehetne oldani, hogy ha leszakadsz hibernálja a virtuális gépedet a központ.
-
válasz
fatallerror #55 üzenetére
Ha tényleg beindul a szekér,akkor igenis megérheti nekik.Egy ilyen gépparknak más igényei vannak,mint a mezei felhasználóknak és az "ipari" jellegű felhasználás nagyon jól tud tejelni,már csak azért is,mert ugyanazt is mindig drágábban adják a plusz szolgáltatás fejében.
Ahhoz,hogy működjön,már csak a jó gazdasági modellt kell belőni és a haldokló dedikált vga piacból származó kiesést pótolhatja is máshonnan.@ddekany #66: Bizony!Szép dolog az adatbányászat!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #150 üzenetére
Technikailag ez mindegy. A textúrák nem vándorolnak a neten. Az input lényegében pár billentyűparancs. Nem nagy adatmennyiség. Az érkező kép a nagy, de erre veszteséges tömörítés van. Természetesen ezen lehet javítani, de olyan soha sem lesz, mint amit a PC belül állít elő. A textúrák minősége mindegy, mert a végső kép akkor sem lesz nagyobb, ha minőségibb textúrák kerülnek fel a szerver oldalon a számításnál.
-
Drizzt
nagyúr
válasz
fatallerror #149 üzenetére
Villanyszámla. Illetve nem biztos, hogy a távolban nem fogyaszt kevesebbet. Ugyan valószínűleg még nem csinálnak ilyet, de elméletben semmi akadálya nincsen annak, hogy kevesebb erőforrással lehessen több futó alkalmazáspéldányt kiszolgálni. Gondolatkísérlet: van egy játék, ami 15 gigát foglal, 4 gigabájt memóriát használ egy futó példány. . Van egy szerver: csak ezt a játékot futtatja. A szerver rendelkezik 16Gb memóriával, az egész játék mindvégig a memóriában van. Ezt a memóriát bármelyik futó példány processzora bármikor elérheto, tegyük fel csak olvasásra. Akkor ha 20 ember játszik otthon lokálisan, nekik kell 80 giga RAM, közös szerverrel meg 16. Namost ez tuti nincs még így, de elméletileg semmi akadálya. Sőt, nagyon sok dolgot lehetne még közössé tenni több példány futtatása esetén. Ha ugyanabból fut valahol több, akkor ott elég sok optimalizációs lehetőség nyílik az erőforrások kihasználására. A hátránya, hogy az eredeti szoftvert szinte fenekestül fel kellene forgatni hozzá, ha nem előre ennek jegyében tervezik.
-
válasz
fatallerror #144 üzenetére
azt se feledd h minél jobbak lesznek a játékok grafikailag annál jobb internet kell h átvigye azt a minőséget,
Hogy mi?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
- Samsung Galaxy S24 Ultra / Kártyafüggetlen / 12/1024GB
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest