- Mobil flották
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zsintai1987 #43 üzenetére
9 évig versenyszerűen játszottam, igaz nem R6-ban.
A renderscale felemelése nem változtatja meg sem a kép arányt sem a kép méretét sem a kimeneti felbontást. egyszerűen magasabb felbontásban renderelt képet rak vissza az adott felbontásra ezzel elsimítást és jobb textúra minőséget eredményez, kb ennyi a hatása. A fenti, a cikkben is említett CPU limites esetekben GPU terhelést okoz és csökkenti a CPU terhelését. Cserében nőhet az FPS pl egy 3080 @ kisebb CPU páros esetében ha CPU bottleneck van.
-
Busterftw
nagyúr
válasz
zsintai1987 #43 üzenetére
"Itt nem véd meg az ajtófélfa a lőszertől."
Mondjuk Valorantban sem -
válasz
zsintai1987 #35 üzenetére
ezek szerint akkor nem 100 % renderscalen érdemes játszani, hanem 130-150 % körül akkor máris jobb minőségű képet kapsz és több FPS-t medium -low beállításokkal 1080P-n, mert kiküszöbölöd a CPU bottlenecket.
Amúgy a kérdés ebben az esetben az, hogy akikkel játszol milyen CPu-t használnak a VGA mellé. -
Busterftw
nagyúr
válasz
zsintai1987 #35 üzenetére
Tehat az 1% 1%-a?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- ÁRCSÖKKENTÉS - RITKASÁG: MSI Big Bang Z77 MPOWER
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) (ELKELT)
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest