- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okai Neon Pro - a guruló karácsonyfa
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Free Play Days 2024 - 16. hét: Dungeons 3, Eiyuden Chronicle: Rising, I am Fish
gp A szokásos hétvégi buli alkalmából ismét három játék próbálható ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz #40993792 #15 üzenetére
Az Apple marketing része ez a product red. Annyira gazdagok, hogy enélkül is segíthetnek bizonyos területeken, de így, hogy a termékük eladása a cél...Ezzel is reklámot csinálva maguknak...? Sosem tetszett ez a féle marketing... mert azért van pár ilyen cég, melyek így próbálják meg eladni a terméküket.... De hát emiatt (is) gazdagok, a pofátlanság netovábbja!
Miért kell vennem egy terméket ahhoz, hogy támogassak egy rászorulót, beteget, elesettet, stb.? A gyártó által, a fogyasztóra hárítva ezzel a felelősséget, lelkiismereti kérdést csinálva ebből.
Szerencsére van olyan cég, multi, magánszemély, stb., aki nem veri nagy dobra azt, hogy segít másokon esetleg.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.