Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jbcs

    tag

    válasz Kanczy #4 üzenetére

    1. Komolyan nem értem, venni akarok telefont vagy (bármit), annak normál esetben úgy kell kinéznie, hogy megnézem, hogy mit tud az egyik Xiaomi telefon, mit tud a másik vagy mi tud egy másik márka terméke és választok egyet, ebben mi a zavaró? Sose hallottam senkit panaszkodni, hogy annyi tv-t ad ki a Samsung vagy LG, olyan zavaró, megtévesztő. Ha hajszárítót akarsz venni, találsz biztos, több mint 100 félét és viszonylag kevés adattal, tesztekkel az egyes termékekről. Egy telefont ilyen szempontból sokkal könnyebb választani, részletes műszaki specifikációk vannak és teszteket találsz a legtöbb telefonról...
    2. Arra se panaszkodik senki, hogy miért adja ki ugyanazt a tv-t minimális változtatással a Samsung egy évvel vagy fél évvel később. Vagy milyen különbséget találsz egy adott márka tavaly vagy idén kiadott porszívója között?
    Apple-nél földrengésszerű eltérések vannak az egyik évben kiadott telefonnál, mint a következő évinél? Miért olvasni csomó kommentbe, hogy nem érdemes váltani, alig jobb, mint az előző évi. Így működik a tech világ, kicsit változtatunk, reszelünk rajta és eladjuk újként, ez nem Xiaomi specifikus. Apple is ki tudna adni sokkal jobb telefont, de nem hülyék, mindig csak annyit változtatnak, hogy valamennyire érdekes legyen az új és megvedd...
    3. Senki nem tart pisztolyt senki fejéhez, hogy vegyél Xiaomi telefont, mert kijött egy új. Attól miért lenne több szemét, hogy a Xiaomi kiad egy csomó terméket, telefont...? Bosch is gyárt csomó mindent, volt egy Bosch mosogatógépünk, 3 év után tönkrement, de úgy, hogy 70e Ft. lett volna megjavítani, ment a kukába...Akkor mondjuk, hogy a Bosch tonna számra árasztja el a világot szeméttel...
    Amiket írsz, azokat itt-ott nagyon okos emberek szokták kommentekbe írogatni, akiknek divat szidni a Xiaomit. Mindaz amit leírtál, általánosságban igaz a tech. gyártókra, fogyasztói társadalomra...

    [ Szerkesztve ]

  • alpihun

    senior tag

    válasz Kanczy #4 üzenetére

    1 & 2: Ezek tények. Jelen közönség (beleértve jómagam) számára zavaró, de nekik ez vált be. Szerinted az emberek hány százalékának van egyáltalán sejtése arról, hogy a Xiaomi XYZ-nek más országokban tizenöt másik neve van? Két nappal vásárlás után saját telefonjuk modelljét sem tudják. Pl. szétnézve az asztalon, már gőzöm sincs, hogy mi a bluetooth hangszóróm, külső HDD-m, egerem és bill.em, 2 monitorom típusa s akkor a gépházba be se nézzünk.

    3: Hülyeség. Nem gyárt jelentősen többet évi 50 különböző modellel sem mint ha csak 1 modellből adna el ugyanannyit. A Xiaomi is egy cég, profitot próbál csinálni. Nem úgy kell elkézpelni, hogy minden új modell név 20 millió legyártott telefon amiből eladnak 100-at és 20 millió minusz 100 telefon megy a landfillbe.

    [ Szerkesztve ]

    Bagoly mondja verébnek, hogy nagy a feje, búsuljon a ló.

Új hozzászólás Aktív témák