Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatpingvin

    őstag

    válasz UnA #9 üzenetére

    nem vagy gyengeelméjű, csak szerintem elsőre nem gondoltad végig.

    utolsó pillanatban kimaradások mindig vannak, viszonylag egyszerű statisztikai módszerekkel kiszámolható hogy mennyi pluszt lehet úgy értékesíteni úgy, hogy ilyen eset ne vagy csak elenyésző százalékban forduljon elő.

    ez nem arról szól hogy eladnának olyat ami nem létezik, hanem arról hogy a repülőgépek lehetőleg maximálishoz közeli kapacitáson repüljenek. lényegében sokkal inkább arról van szó hogy kiküszöböljék azt a hatást hogy az utasok teszem azt 10-15 százaléka nem száll fel, így marad egy csomó üres ülőhely.

    aki esetleg mégis overbookingot kap, azt normális légitársaságok többszörösen kompenzálni szokták.

    illetve ennek van még egy vicces oldala, a last minute jegyek, amiket tényleg kb gombokért értékesítenek csak hogy ne legyenek üres helyek. ezek a lemondások után pluszban maradt helyek jegyei

    [ Szerkesztve ]

    A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

  • nullpoint

    senior tag

    válasz UnA #9 üzenetére

    Erről én is most hallok először.
    Ha valaki jegyet vesz és nem repül mégis gondolom az nem kapja vissza az árat.

    Jegyet lehet csak foglalni, vagy ki kell fizetni előre mindig?

    Nem tudom ezeket. Sosem repültem, és nem is fogok, legalábbis utasszállítóval nem kívánok.

    Amúgy olyan módon lehetne ez elfogadható hogy már a vásárlásnál óriási betűkkel ott lenne az ember előtt egy felirat hogy overbooking van, lehet hogy maradsz.

    Ezt ha megfejelnék azzal hogy leszállításkor a jegyárad százszorosát kapod, plusz a kövi járattal visznek, akár business classon ha más nincs, akkor korrekt lenne a dolog. Mondjuk ehhez kellene egy kis jogalkotói akarat.

    kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

Új hozzászólás Aktív témák