- Mézeshetek és macskák Androiddal
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Véget ért a Samsung királysága: az Apple a legnagyobb mobilgyártó
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Alig több, mint 100 ezer lett a Vivo V40 SE
- Ismét a Samsung a mobiltelefonok királya
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
it Májusra halasztották az EU felhős kiberbiztonsági címkézését érintő szavazást, egyre több a kritikus hang.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Április 23-án érkezik a OnePlus Pad Go
ma Ár még nincs, de 1 eurós foglalóért cserébe 30 eurós kedvezmény jár majd, illetve grátisz 80 wattos töltőfej.
Új hozzászólás Aktív témák
-
troviko
senior tag
Hát eddig fullba nyomták a kretént, hogy hidrogén kell a családi autókba, és ők elektromos autókat nem, nem soha, majd max, ha jön a szilárdtest akku.
És szerintem az elmúlt fél- egy évben rájöttek, hogy nagyon fordítva ültek eddig a lovon, ha nem akarnak ők lenni a következő Nokia, aki a csúcsról áll bele a földbe, jobb lesz felszállni a vonatra.
A többi gyártóhoz képest 2-4 év késésben vannak, de jobb későn sokadik utasnak lenni a jó hajón, mint elsőnek egy süllyedőn.
Belátván, hogy ad egy, eddig kva rosszul gondolkodtak, ad kettő semmilyen értelmes fejlesztésük nincs, ad három, iszonyatosan le vannak maradva, most úgy kompenzálnak, hogy hirtelen egy jó nagyot ígérnek.
És igen, látszik a render hibán, hogy ezt az egészek iszonyat lóhalálában találták ki. Kapkodás van és fejetlenség. 5 évnyi lemaradást kell pár hónap alatt ledolgozni.
Számukra talán nem lehetetlen, de azt gondolom, hogy gigantikus nagy szoaréban vannak. És ezt mindenki után 3 évvel ők is felismerték végre.Ami a jövőt illeti, talán megússzák a teljes csődöt, de hogy világvezető márka nem lesznek a jövőben, abban is biztos vagyok. Intel esete a kényelmes fejlesztgetéssel...
https://www.oldtech.hu/
-
troviko
senior tag
A több szálon gondolkodásos teória hihetőbb lenne, ha mondjuk már 2-3 éve lenne villan autójuk. De nincs. Lényegében még most sincs. Majd lesz. 2-3 év múlva. Látszik, hogy eddig egyáltalán nem hittek a villanyautókban, tolták a kreténkedést a hidrogénnel.
A hidrogén mitől lenne zöldebb, mint a BEV? A hidrogén is elektromossággal állítják elő, kb. harmad annyira hatékony, mint a BEV, ha a keréken leadott energiát nézzük. Teljes zsákutca a családi autók esetében. Nagy, nehéz gépeknél, és/vagy repülőknél beválhat, de hatékony egyáltalán nem lesz.
A fentiekből látszik, hogy a hidrogén japánban 3-szor szennyezőbb lenne, mint a tisztán elektromos autók használata. Plusz azt nem "tankolod" otthon, napelemről, hanem járhatsz a hidrogén kútra, és veheted olyan áron, amilyen áron adják. Máshol nem jutsz hidrogénhez. Óriási függés.
Szilárd test. 20 éve hallgatjuk, hogy "már csak 5 évre vagyunk tőle". Jó lenne, örülnék neki, de majd akkor hiszem, ha már az utakon lesz.
Akár hogy is, látszik, hogy a Toyota rettenetesen eltaktikázta magát, nagyon rossz lóra tettek, és a saját hülyeségüket tolták ezerrel, ahelyett, hogy TÉNYLEG diverz stratégiát folytatnának.
https://www.oldtech.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Mézeshetek és macskák Androiddal
- Ford topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Motorolaj és szűrő topik
- Autós topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Micro Four Thirds
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- További aktív témák...