Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    Még egyet sem adtak ki, de azért már harminccal kell számolni. A beígért solid-state akku merre jár amúgy?

  • #16820480

    törölt tag

    válasz sBc #30 üzenetére

    Q3 végéig olyan 630 ezer volt meg idén, várhatóan 8-900 ezer között lesz az éves. De nem ez a lényeg (hacsak nem merül ki a gúnyolódásban amit mondani akartál). Az első iPhone-ból eladtak 6 milliót, amikor a Nokia még ilyen 100 milliós darabszámot értékesített évente, aztán nézzük meg így 15 év távlatából hogy áll a két cég.

  • #16820480

    törölt tag

    válasz sBc #34 üzenetére

    Jaja, ahogy a Nokia is pont jól reagált az iPhone-ra, és kihozott olyanokat, mint az 5800 meg az N8, ami minden volt, csak nem ellenfél. Nem a MS rontotta ott el, hanem már évekkel korábban őket is letolt gatyával érte az érintőkijelzős forradalom, a MS csak nem tudott jó döntéseket hozni, amivel megmentse a céget. A Samsung akkoriban még csak üldöző volt, nem piacvezető, és azért élték túl, mert időben kapcsoltak és beszálltak a versenybe.
    A japán autógyártókról ez szerintem most nem mondható el (sajnos, mert amúgy szeretem amiket csinálnak). A Toyota évtizedek óta olyan technológiába tolja a pénzt, ami sehova nem haladt szinte, van két modelljük, ami szinte sehol nem használható autóként, mert nincs hozzá infrastruktúra. Most bemutattak papíron egy palettát, amiből egy autó jövőre kellene jöjjön "csak úgy a semmiből" a legnagyobb iparági komponenshiány alatt, hát meglátjuk. A Honda kihozta az "e"-t, ami aranyos, de inkább csak egy "ránk is figyeljetek" tech demó, mert amúgy kanyarban sincs még rendesen használható platform és arra épülő paletta. És a többiek sem állnak nagyon fényesen arra. Ismétlem: sajnos.
    A VW-nek már kint van két modellje, kaphatók, bemehetsz a bótba és leveheted a polcról. Sőt, id3-at már itt a környéken is láttam nem is egyet (jó, mondjuk most egy Model Y is parkol a ház előtt). Ehhez képest a Toyota meg majd jövőre jön talán.

    vicze1: Hát, nem tegnap fejlesztették, hanem még tegnap sem. Tavaly valamikor az eredeti bejelentésben szerepelt 5 modell talán, amiből egyedül az elvileg jövőre megjelenő SUV-ról volt egyáltalán kép, a többinek még kb a formaterve sem volt bemutatásra készen, most meg hirtelen már 30-ról van szó? Ez szerintem ilyen részvényeseknek szóló ígéret, nem feltétlen van mögötte tényleges tartalom, de majd kiderül, hogy mit hoznak és az mennyire versenyképes.

    [ Szerkesztve ]

  • #16820480

    törölt tag

    válasz sBc #41 üzenetére

    Nem nagyon látom, hogy a bz4x-et (ehh, ezt a nevet amúgy, remélem kitalálnak valami jobbat neki, mert ezt senki nem jegyzi meg) kb semmilyen értelmes EV csatorna nem tesztelte még, csak ilyen random csatornák kapták meg (60 ezer subos csatornának adják, wtf?!), ami elég gyanús. Majd ha valami értelmes helyen lesz róla vélemény, akkor azt nézzük meg.
    Az EQS nagyon berúgta az ajtót, kb annyit fog zavarni az autózás vizében, hogy semennyit a 100+e eurós árával :D Majd ha lesz elektromos C meg A osztály, akkor esetleg, addig ez kb arra jó, hogy luk beszéljenek. iX megint érdekes, elvileg egyedi platformot kapott, amit semmi másra nem használnak majd, tehát csak egy átmeneti lépcső, ami szintén tech-demó szagú, nem pedig hosszútávú tervezésre utal.

    Amúgy a startupnak közel 10 év kellett hozzá, hogy normális gyártókapacitást kiépítsen, a kínaiaknál meg nagyon sok dolog létre tud jönni és nagyon sok dolog be is tud csúfosan bukni. Majd nézzük meg 10-20 év múlva hány cég létezik még azok közül, amik onnan berobbantak a köztudatba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák