- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bear_
aktív tag
Azért, mert ~300 töltési ciklus az ilyen akkuk élettartama. Ha egy átlagos elektromos autót veszünk 300km-es hatótávval (és még sokat is írtam), és évi 20 000 km-es futásteljesítményt, akkor 5 naponta lehet töltögetni a kocsit, ami azt jelenti, hogy 5 év után nagy valószínűséggel cserés lesz. És még azt nem is melítettem, hogy az esetleges gyorstöltések mennyire gyilkokják pluszban az akkut.
Aról meg, hogy 20 év múlva mi lesz fogalma sincs senkinek. Az elmúlt 15 évben folyamatosan jöttek a hírek a hiperszuper grafénos meg mindenféle új technológiákról, aztán még mindig egyhelyben toporgunk, nem igazán fejlődtek a litiumos akksik azóta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...