- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Mobil flották
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
Szerintem a legtöbb autóról beugorhat bármelyik másik. Meglehetősen egy kaptafára készülnek. kezdenek az autók olyanok lenni, mint a telefonok. gyakorlatban a kialakult a jelen funkciókhoz optimális forma. Ezért 20 telefonból 19 egyforma. Az autók is jó ideje egységesülnek. Az nem igazán eltérés, hogy hol megy a diszléc, milyen a kilincs vagy lámpa formája vagy hol milyen szögben domborodik a karosszéria vagy milyen a hütőrács. Apró részlet dessign eltérések. Már igen régen nem tudnak forradalmian változtatni az általános autó külsején, mert beállt a forma a funkcióhoz. ettől persze néha terveznek egy izgalmas jövőbe mutató sportkocsit. Ami persze nem biztos, hogy praktikus a napi használatban. De a szériaautók, amiket sokszázmillió számban gyártanak évente a futószalagok meglehetősen egy kaptafára készülnek. Gyakorlatilag más az embléma a hütőrácson... na és......