- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Milyen technológiai oka van? Nézd már meg mennyibe kerül az az autó, mennyit adtak el belőle. 34 kWh!!! akkumulátorból tud össze hozni 80-100km hatótávot… Hiába 2017, ha nem lehetett kapni. Már akkor is életképtelen volt.
Szóval az az oka hogy a technológia miatt életképtelen. Mint amit én írtam. Hatalmas fejlesztésként beleraknak egy akkora akkumulátort mint a tisztán elektromos vetélytársakba, csak mert itt sokak nem tudják elfogadni hogy a belsőégésű motorok már nem az autókba valók. Nem, nem fognak. A pluginok pont arra jók hogy teljesítsék a co2 kvótát ezt jól írtad. Se többre, se kevesebbre.Frozen: Ja egy picit nagyobb, picit nehezebb, picit drágább akkumulátor kell bele. Csak tudod a hatótáv nem egyenesen arányosan nő az akkumulátor kapacitásának növekedésével. Mert azzal nő a súly is, amivel nő a fogyasztás.
ennek a helyet akár az alvázban is ki lehet épiteni egy gyártásnál és sem helyet semmi mást nem bukik vele az ember oké valamennyi többlet súly de azért annyival nem,hogy gáz legyen...
Nem lesz gáz, csak rohadt nagy autókat kellene csinálni rohadt nagy akkumulátorokkal. Amik rohadt drágák lennének.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”