- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Készül a Galaxy S24 FE
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pirosász
aktív tag
válasz gyonyoruwok #2 üzenetére
Lassan a sarki lángosos is e-autót gyárt. Sokkal egyszerűbb, mint a hagyományos autók.
Kb. úgy lesz ez, mint a telefonoknál. Nem fejlesztünk kamerát, veszünk a Sony-tól.
Akksit, motort, elektronikát is lehet venni beszállítóktól. Személyre szabja a gyártó, és kész.Van egy elmélet, hogy a kínaiak nyomják az e-autókat. A hagyományosban 100 év lemaradásban vannak. Soha nem hoznák be. E-autó viszont teljesen más kategória. Mindenki az elején jár.
Azért persze lesz meló. Nézzünk meg egy Audi E-Tront egy Teslához képest. Összeszerelés minőségében a Tesla is fényévekre van a régi nagyoktól. (még úgy is, hogy műszerfalat sem kell csinálni nekik, mert kiváltották egy középre ragasztott iPad-del)