Hirdetés

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    Quake Live 10 EUR és van LAN-támogatás is. ;)

    QC: A magam részéről eléggé szkeptikus vagyok. No Carmack-engine, beinvitált 3rd party fejlesztők, ignoráns Bethesda / Zenimax égisz, SyncError / Sponge, lmao Tim Willits interjúk.. Ha az elmúlt néhány évben részese voltál a scene-nek, akkor tudod, hogy ezek nem jó jelek.

    Emlékezzünk csak vissza arra, hogy mennyire tojtak a 10-15+ éve hűséges playerek arcába (a minden irányból érkező negatív feedback ellenére! - még a tesztercsoport is zokogott és elfogadhatatlannak titulálta) a pub loadout-ok bevezetésekor.
    Meg ott volt az új, nemi identitászavarban szenvedő announcer prezentálása is. Aztán amikor már több, mint EZER (az aktív community méreteit ismerve ez komoly szám) online aláírás gyűlt össze, hogy márpedig Xian ikonikus hangjait akarjuk vissza, érdekes módon megjelent a cg_announcer 2 cvar. ;]
    A vicc úgy folytatódik, hogy egy későbbi update során már eltörölték a pub default loadout-okat meg az unified ammo pack-okat is, de az item timerek még így is maradtak. Ők se tudják, hogy mit akarnak (vagy tudják, csak azt nem egészen, hogy a quaker társadalomban körbesírják őket miatta), de azt legalább látványosan.
    Végül ez a Steam-exkluzív vergődés.. van egy-két pozitívuma, de közel sem hozta a várt eredményeket. Bizonyos szempontból még visszalépés is volt.

    Mondjuk úgy, hogy még szerencse, hogy van egy maroknyi, komolyabb IT-s háttérrel rendelkező player, akik szabadidejüket nem kímélve próbálják a hiányosságokat foltozgatni, persze ingyen és bérmentve.

    Szóval Texasban mostanában túl sok a kokó meg a fánk. A hozzáértés meg a hithű hozzáállás annál kevesebb.

    Az sem segít a bizakodásban, hogy valami eszetlen és blaszfémikus UT-FEEL jött át a gameplay trailert nézve.. Komolyan, nekem így (kisebb kihagyásokkal) 20 év Quake után szó szerint fájt. Számomra ez nem "csak egy játék", hanem az fps-skill apoteózisa. Művészet. VALLÁS. Így talán érthető, hogy miért viszonyulok ennyire érzékenyen a dologhoz. Mondjuk nem vagyok ezzel egyedül; a Quake community különösen híres / hírhedt az ultrakonzvervatívságáról, amire valljuk be, jó okunk van. A tökéletességen fölösleges variálni, csak rontani lehet rajta. :))

    Tény, hogy korai még temetni, de talán kisebbet koppanunk, ha nem ebbe fektetjük minden megmaradt hitünket. A jól sikerült DOOM single playert ne hozzuk fel, teljesen más tészta. A multiplayer meg ott is vicc - már, ha arena fps-mércével mérjük

    Igazság szerint a magam részéről tökéletesen elégedett lennék, ha a QL-nek még biztosítanának cirka 40-50 év supportot, 1-2 ezer új (és MARADÓ) player érkezne, meg a pickupok mellett néhány rendszeres online kupa és LAN is maradna, hogy a kompetitív éhség is kielégítésre kerüljön.

    Na jó, még 3 dolog kéne hozzá, hogy maximálisan Kánaán legyen a történet; javított 250 fps sound bug, ténylegesen korrektül működő ÉS 5.1-es sound subsystem, meg QuakeWorld netkód.

    Azért persze várom. De már készítem a borítékot meg a ricint. ;]

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.