Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hartigan

    csendes tag

    Utálom a Mobákat. Na nem az álltalánosságban a műfajra jellemző izometrikus nézet miatt, vagy az egysikú és gyorsan unalomba fulladó map(ek) okán. Hanem mert kb 2 gombot nyomogatsz eszetlenül és a játék fele a kite-olással megy el. Lol,Dota2,Hots....egyik sem tudott fél órán túlmenően lekötni.
    A QuakeC sztem nem Moba fatty. Bár kétségtelen hogy Quake idegen ez a sok karakter specifikáció de összességében még mindig a "pure skill" ami számít. Szal ha nem is vágod még az aktiv/passive skilleket de jól mozogsz/helyezkedsz és célzol reflexből a pályákon akkor továbbra is sikered lehet. Ennek örülök, mert ez volt számomra a legfontosabb szempont.
    De megértem a HC-kat is. A klasszikus mechanika és pályák hiánya zavaró lehet annak, aki sok ezer órát fektetett a játékba és most úgy érzi elkurvult a nagy kedvenc címe. Valamelyest igaza is van. Hasonlóképp éreztem mikor megjelent a Dio 3. Hiányzott a régi mechanika de legfőképp a régi hangulat, sőt: életérzés. Blaszfémiának éltem meg, de aztán ahogy teltek az évek megbékéltem a változásokkal és elfogadtam olyannak a játékot amilyen lett. Szerintem páran így leszünk a QC-vel is. Most még él bennünk a régi részek hangulata és játékmenete, olyan élmény referencia ez amire most még hivatkozunk. De pár év múlva, ha szorgalmasan és jól végzik dolgukat a fejlesztők, akkor lassan békét fogunk kötni a változásokkal és megszeretjük ezt is.

    De most még nem. Még nem dolgoztak meg eléggé a fejlesztők az elnézésünkért és szeretetünkért. Sok mindenen kell még változtatni/finomhangolni, valamint bővíteni pályákat is, karaktereket is hogy elkezdjünk megenyhülni. Mivel jelenleg nincs olyan része a játéknak amin ne kéne még csiszolni. De próbálok némi optimizmust magamba erőltetni és abban a reményben játszani vele és feedback-eket írni hogy a studio tényleg kiváncsi a játékosok véleményére, és készek változásokat eszközölni.

Új hozzászólás Aktív témák