- iPhone topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
Hirdetés
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
-
A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
ma Több másik kínai telefon követheti ugyanezzel a chippel az év végéig.
-
Mobilarena
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Ahhh, ennél a játéknál nem a PC teljesítménye a szűk keresztmetszet. Lehet röhögtök majd, de a másodlagos gépemen is kipróbáltam (xeon e5-1620, 16gb ram, quadro 2000 1gb vram - igen, nem elírás) és alacsony beállításokkal, kb 70% screen scale, talán még felbontást is csökkentettem ablak módban, erre már pontosan nem emlékszem. De, kb. 60-100fps között volt a játék. Nem voltak keményebb laggok az main gépemhez képest sem. Ha laggol, az rendre inkább a server-client adatkésések miatt van, ezért ugrik meg a framtime. Csekkoltam a részletes adatokat MSI afterburnerben. Nincsen konzisztens összefüggés a frametime és a gpu,cpu kihasználtság között. Egyszerűen túl sokszor és sokat késhetnek az adatok a szerver felől, ezért késik a picture frame renderelése és érzel stutter-t/laggot. (Bár néha még digi netre is gyanakszom, de mára már hardware NATolt routerem van, kb. 900mbit sebességgel, külső IP-vel, stabil pinggel.) Csak akkor érzem viszonylag fluidnak a játékot, mikor éjjel még kevesebben vannak a szervereken a délutáni 500-600 online playerhez képest. El lehet képzelni, hogy mennyit spórolnak a szervereken.....
És amit igazán akartam írni, hogy az én stabil 30-as pingemmel, mikor megjelenik egy 15ms pinges enemy nagy ritkán, egyszerűen minden helyzetben előnyt élvez. Olyan mintha prefire-ben kapnám az ívet, miközben láthatóan nem úgy játszik, hogy minden sarokra előre küldi a rakétát.
Jevons paradox