Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz Vanir #3731 üzenetére

    Ahhh, ennél a játéknál nem a PC teljesítménye a szűk keresztmetszet. Lehet röhögtök majd, de a másodlagos gépemen is kipróbáltam (xeon e5-1620, 16gb ram, quadro 2000 1gb vram - igen, nem elírás) és alacsony beállításokkal, kb 70% screen scale, talán még felbontást is csökkentettem ablak módban, erre már pontosan nem emlékszem. De, kb. 60-100fps között volt a játék. Nem voltak keményebb laggok az main gépemhez képest sem. Ha laggol, az rendre inkább a server-client adatkésések miatt van, ezért ugrik meg a framtime. Csekkoltam a részletes adatokat MSI afterburnerben. Nincsen konzisztens összefüggés a frametime és a gpu,cpu kihasználtság között. Egyszerűen túl sokszor és sokat késhetnek az adatok a szerver felől, ezért késik a picture frame renderelése és érzel stutter-t/laggot. (Bár néha még digi netre is gyanakszom, de mára már hardware NATolt routerem van, kb. 900mbit sebességgel, külső IP-vel, stabil pinggel.) Csak akkor érzem viszonylag fluidnak a játékot, mikor éjjel még kevesebben vannak a szervereken a délutáni 500-600 online playerhez képest. El lehet képzelni, hogy mennyit spórolnak a szervereken.....

    És amit igazán akartam írni, hogy az én stabil 30-as pingemmel, mikor megjelenik egy 15ms pinges enemy nagy ritkán, egyszerűen minden helyzetben előnyt élvez. Olyan mintha prefire-ben kapnám az ívet, miközben láthatóan nem úgy játszik, hogy minden sarokra előre küldi a rakétát.

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák