Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz frango13 #3706 üzenetére

    Néha nagyon lassú a szinkron. Gondolom ez azért van, mert a kliensek adatait figyelembevéve, ő volt a gyorsabb, viszont a server lassúsága miatt a te kliensedben te még élsz, míg végre ki nem számolja a szerver, hogy gyorsabb volt a másik és végül te halsz, hiába lőtted meg az enemy-t.... CS-ben rengeteg ilyet tapasztaltam már. Ez sajna benen van az online multiban. Ezért én a max 30ms pinges szerverre csatlakozok csak. De ha bejön valaki sokkal magasabbal vagy sokkal alacsonyabbal... Rendszereint az 1-10ms ping közöttiek felet nem tudok dominálni, mert látszólag prefire-ben halok meg mindig. (Találkoztam 1ms-os playerrel, tényleg. De semmit nem reagált, mikor rákérdeztem, hogy csak nem a szerveren csücsül? 1ms?? Tuti a szerver szobában játszik. Ekkora ping egy hagyományos ISP-kliens hálózatban hogy? 2ms pingem van a Digi nettel, a digi saját szerveréhez képest....) :U
    Tapasztaltam már én is ilyeneket. Az egészben az az érdekes, hogy holt időszakban, mikor a szerverek terheltsége kisebb (pl. éjszaka), akkor kisebb mértékben tapasztalni ezeket a gondokat. Sőt, mondhatni egész jó. Az egészből azt feltételezem, nem vagyok benne biztos, hogy a net code a szar, hanem szarnak pénzt költeni szerverteljesítményre. Lehet nincsen igazam, nem vagyok programozó, de ezt a konklúziót vontam le.

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák