Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz mobal #2008 üzenetére

    Mindjárt megsajnálom őket, a magyar viszonylatban milliós fizetésükkel együtt. :U

    "Játékot készíteni kb. a legnehezebb nem egy robot meló."

    Szerintem űreszközöket FORTRAN-ban programozni húzosabbnak hangzik, de nem török kenyeret - egyelőre legalábbis. ;]

    No de mindegy. Azt kell mondanom, hogy sorry, de nem érdekel, hogy meghalt a nagymamájuk. Ők választották ezt a hivatást, én meg csak az alapján ítélek, amit letettek az asztalra. Az pedig elég siralom anélkül is, hogy a QC-t belekevernénk. Az empátiának és szentimentalizmusnak ezen a területen nem osztottak lapot - szép is lenne...
    Szóval nem mindenkinek való ez a programozás történet, pláne nem egy akkora páston, mint amekkorát az id / Quake hozott magával.

    Amatőr banda. Amit bárki láthat, aki megnézi a portfóliójukat. Mondjuk Zenimax-nál / id-nél a felelős HR-es is hasonló kategória lehet, mint ők, mert az ő szemét speciel nem verte ki ez. A linkelt "patinás" lista minden további hozzáfűzendő nélkül is ouch gg. A sok kiválóbbnál kiválóbb címet látva a felsorolásban bennem is megfogant, hogy 105%-ra rájuk szeretném bízni a következő Quake fejlesztését..

    "100 ms latency nekem speciel mindenben sok."

    Alapesetben kinek nem? A lényeg az, hogy míg egy QW vagy MW1 100-zal is simán játszható, addig QC-nél tökmindegy, hogy mennyi, mert így is, meg úgy is fos.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák