- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 16. hét: Dungeons 3, Eiyuden Chronicle: Rising, I am Fish
gp A szokásos hétvégi buli alkalmából ismét három játék próbálható ki.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Mobilarena
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
kwzatz
őstag
válasz Synthwave #1826 üzenetére
Nem mondtam olyat, hogy nincs különbség, elhiszem, hogy más élmény és persze, hogy jobb vele játszani.
"60 Hz már 10 éve is bőven AIDS volt bármilyennemű real-time játszódásra, nemhogy most."
Túlzásokba estek. Ráadásul nem kis túlzásokba. Az első 120Hz-es LCD monitort most direkt megnéztem, 2009-re datálják, az első 144Hz-eset meg 2012-re. Emellett te még mindig csak kompetitív fps-ekről beszélsz (legalábbis remélem nem a Witcher 3-ban tartod AIDS-nek a 60fps-t, mert az azért nap hsz-ének is elmegy úgy...), miközben én még mindig arra reagáltam, hogy a hirdetésében szimplán játékra ajánlotta a monitort. Amire tökéletes. Leírhatom még ezerféleképpen, ti is, ugyanoda fogunk jutni.