Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomee987

    tag

    válasz Krystal_s #3669 üzenetére

    Nem mondanám, hogy szerencsés helyen lakom. A PR szolgáltatást szüleim használják, nekik nincs rá panaszuk, bár eddig csak egy 60-as netjük volt, most lett 140-es, de atomstabilan hozza is non-stop (ünnepek alatt is) a 140/10-et kb 1 hónapja. Tavaly a CISCO modem adta meg magát de bejelentették, 1 nap alatt cserélték.
    Én 6 évig DIGI-s voltam, rengeteg hiba volt 3-4 hetente. De nem idegeskedtem miatta, ha nem ment a net leugrottam az edzőterembe :DDD Most HFC koax Vodás vagyok, itt is volt már 19 órás NODE leállás, meg központi net hiba is de jóval kevesebb, mint a DIGI idejében és szintén kibírtam.
    A probléma az, hogy a nagy cégek már nem saját maguknak javítanak, alvállalkozókat bíznak meg, akiknek meg igazából annyira nem érdeme a lelkiismeretes munka, hisz nem a cég közvetlen alkalmazottai, csak hát ugye a szolgáltató így tud spórolni (nincsenek járulékok, üzemanyag költség stb.). Egy alvállalkozó meg nem fog feltétlen szakembereket alkalmazni, mert nem fizeti meg őket. Pl. személyes tapasztalat amikor jött egy fiatal srác beszerelni a Vodafone boxot nálam, majd közölte, hogy ő még 2 hete felszolgáló volt egy étterembe csak bedobták a mély vízbe (nem is jól kötötte be a dolgokat a 3-as osztóba). Tehát a nem megfelelő munkaerőért első sorban a szolgáltatók a hibásak, mert olcsón próbálják meg kihozni.

Új hozzászólás Aktív témák