- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
válasz Neoteric #51011 üzenetére
Kb 2 eve nem volt kormany a kezekben, orultem, hogy automata valtassal es automata kuplunggal kis szenvedes utan eleg jol uton tudtam tartani a kocsit. Szoval a kerdesedre meg nem tudom a valaszt letoltam 7-8 kort Nord-on. Meg nem tudom, hogy lehet egyeni steering lockot beallitani, kicsit fura a Project Carsban a kalibralas. Volt 1-2 kanyar, ahol rendesen tekerni kellett a kormanyt.
Driveclubban konkretan nem lehet allitani, hogy melyik a gaz/kuplung. A bal oldalit lovi be gaznak, jobb oldalit kuplungnak. Ez meg nem lol, mert ketfele modon lehet hasznalni a pedal szettet (F1/Rall mod), de F1 modban mocskosul atallithatatlan es igy jatszhatatlan kormannyal. Ezert nem fogom folyamatosan mozgatni a pedalsort.
[ Szerkesztve ]