Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- X200-as szériáját mutogatja a Vivo
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DRB
senior tag
válasz gzbotii #132700 üzenetére
(#132701) I-sty, (#132700) gzbotii:
Attól, hogy 10 ezret megyek egy olajjal még nem tudom kiolvasni azokat a szenzorokat amiket írtam tegnap, még akkor sem ha netán átállítanám vezérlőt a fix csereintervallumra(QG1-ről QG0 vagy 2-re), a kettő között semmi összefüggés nincs. Egyébként kb. 15 ezrenként cserélem a LL olajat, függetlenül, hogy mit jelez az elektronika, nyilván ha előbb jelez, akkor cserélem előbb. Természetesen cserénél nullázva van, mondjuk sok alkalom nem volt, alig van(még) kilométer a szekérben(#132703) Mágus2: Ebben az autóban mindent a központi elektronika vezérel, illetve minden eszköz/szenzor/akármi a can buszon lóg, pl. a ködlámpa/kanyarfény is(főfényszóró is, ha már lámpáról van szó, de még az elektromos ablak kapcsolója is, de ugyan úgy az ABS vagy a légzsák is, szóval anything and everythingn ), le is tiltotta nem rég a baloldalit egy kontakthiba miatt(kicsit lecsúszott a csati az égőről). Kellet egy óra mire rájöttem, hogy lehet újra működésre bírni a cuccot. Égőt kivettem, megnéztem, hibátlan, csatit visszatettem rendesen, plusz a vezetéket átnéztem(nekem forrasztva van egy helyen, mert kilopták a ködlámpát és vágták a kanócot), minden ok, de se ködlámpa, se kanyarfény, na WTF? Hát ki kellett törölni a hibatárolót, amit egyébként is ki kellet volna, mivel egyből jelezte a műszerfalon, hogy nincs kanyarfény, és addig nem tűnik el míg nem törlöm(tartós hibának könyveli). De gondoltam előbb a fizikai hibát megszüntetem és majd ha minden ok, akkor rádugom a gépre és törlöm(nyilván így is kell), na a végén már majdnem a Porsche Pest lett a az úti célom , de ugye csak sikerült megoldani. De ettől függetlenül utánajárok a felvetésednek , bár mint ahogy mondom, itt minden a központiról megy, illetve ugye a Can buson lóg kb. az egész autó, az a két szenzor is, úgyhogy ki lehet azt olvasni, csak a megfelelő szoftver kell hozzá. De egyébként nekem aztán tök mindegy, ha az óracsoportot kell kiolvasni, akkor azt kell, csak mivel?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- PlayStation 5
- Linux kezdőknek
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen