Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor most lássatok az Orákulum szemével. Jön néhány költői kérdés:
Miért van az, hogy nálatok a kulti-multi kedvezménnyel is drágább minden, mint itt a gyári?
Miért van az, hogy magukat szerelőnek valló embereknek úgy kell átadni az autót, hogy a tulaj mondja meg mi a baja?
Miért van az, hogy még így is képesek elbaszni, jó esetben csak azt, ami nem volt jó, rossz esetben három másik dolgot az autón?
Miért van az, hogy még mindig ingyen adok tanácsot és még hülyének is néznek miatta?
Miért csak a fórumokon nagy az arc az autós sarcok ellen, de nem álljátok körbe a parlamentet és füstölitek ki a patkányokat?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -secret- #116421 üzenetére
Nem tudok ilyen programozható funkcióról. Ha bekapcsoltad, mielőtt a gyújtást ráadod, akkor nem kapcsol ki. De ha kikapcsolt állapotban kap gyújtást, bekapcsol, majd a gyújtást elvéve kikapcsol. Elvileg...
Kiskokó Töltsd fel az akksit és elmúlik.
Küldöm majd a számlát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mazacar #116478 üzenetére
Amíg beindul nyugodtan közlekedj vele, hátha leég benne minden. Ha már nem indul, akkor is tovább mennék, biztos ami biztos alapon. Nem aztán, most vidd el. Ha fáj a vakbeled, nem aztán műtenek, miután hazaértél melóból, hanem azonnal.
Geli. Az a motor
kibebaszottkarbonnal van tele, és a vezérműszíj is szakadni készül. Érik a hirdetés a hahun. Azért folyik az olaj, mert eltömődött a szelepfedélben a szellőztető.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mazacar #116500 üzenetére
Míg nincs szétszedve, az index kart sem lehet biztosra venni, de mivel nem tér vissza alapállásba, emiatt biztosan cseréltetném. Vegyél 1 index kart, aztán a mester majd megmondja mi kell még.
Geli. Arra nem ad senki garit, hogy ki fog-e bírni még 10 000-et. Szarul néz ki és öreg is. Már két éve cserélni kellett volna. Mert 120 000km vagy 5 év, amelyik hamarabb teljesül. Sokan elkövetik ezt a hibát és csodálkoznak, hogy szakad a 40-50 000-et futott szíj. Te döntésed, ha kibírja, jó, ha nem, akkor az új szíj szetthez keresned kell majd egy motort is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha csak a gyűrűket cserélik, mire bekopik, ott lesz, ahol most van. Ami azt jelenti, hogy lesz két hónap, amikor nem lehet neki nyomni. Utána meg enni fogja az olajat.
Fej felújítás, motorblokk ha jó, felfúrják, kap új dugattyúkat, gyűrűket, csapágyakat mindenhová, összes tömítés. Csak a gépmunka vagy 300 euró.
-
Mágus2
Közösségépítő
Voltam a főnökkel autót nézni. Végül ezt vette:[link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #10234880 #116584 üzenetére
Ma voltam ebben a kereskedésben. Két passat-ot néztünk, de nem vettünk semmit. Szép autóik vannak, de...
De mindegyik telibe van fújva, ami nem lenne gond, ha nem volt törve, de telibe fényezés után ezt nehéz megmondani. Ezért a magasabb ár. Szerintem túlárazottak az autóik.
[link]Ez képen szép, élőben meg miután látod, hogy lóg az ajtó a zsanérom, meg össze-vissza van fényezve... ennyiért kiábrándító.
[link] Ebben kegyetlenül zúgott az elektromos segéd üzemanyag pumpa. 15 000 euróért azért nem ilyen autókat vártam.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #10234880 #116599 üzenetére
Sokan nem értenek hozzá. A főnökömmel voltam, ő sem ért hozzá. Már volt ott múlthéten és semmi nem tűnt fel neki. Meg akarta venni, csak hát elkezdtük sorolni a hibákat, rögtön átgondolta. Aki nem ért hozzá, azt simán átvágják. Szépek az autók, messziről. Laikus szemmel újszerűek, de, mint látod, nem minden arany, ami fénylik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ImpersonatoR #116613 üzenetére
Dunlop sport itt is hangos, bár 225/45, viszont szerintem túl kemény az a gumi, nálam nem kopott semmit egy év alatt, szerintem az aszfalt kopik alatta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz McSzaby #116691 üzenetére
Nem, akkor kell a 4. hengeren hézagot állítani, de ez nem azt jelenti, hogy az ellenkezője van, mint az 1. es hengernél, mivel a 1-4 es dugattyúk egyszerre mozognak csak a 4. az 1-eshez képest később ér fel. Ugye minden második ütem a munkaütem, amikor az 1. sűrít, a 4. kipufog.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #116696 üzenetére
Szét kell szedni a zárbetétet,kipucolni,összerakni. Egy biztosító gzégergyűrű tartja össze az egészet. Szétszedve fékolajba áztasd be egy par órára. Ha úgy sem lesz jó,akkor nem az autóhoz való. Nem tudom mit ejtettél be az ajtóba,de csak a belső borítást levéve fogsz hozzáférni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kalandor #116700 üzenetére
Ha már egyszer ráadod magad, bajonetest vegyél. Az egy pillanat alatt berakható a csomagtartóba, amikor nem kell. Szerelés kb 2 óra. Csak nehogy pékre bízd, mert képesek ezt is
elbelrontani. Láttam már olyat, hogy a vonohorog sikeres felszerelése után a péknek többé nem ment az ablaktörlő, mert kinyírta a kormány elektronikát. Nálunk csak hivatalos szerviz szerelheti(nem feltétel a márkaszerviz), és utána a forgalmiba is bekerül, nálatok ez hogy van?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #116704 üzenetére
Merre lehet a problem??
Brake Light Switch- alias féklámpa kapcsoló. A fékpedlálba van becsavarva felül.
Teljesen fölösleges a diag, ha nem tudod értelmezni. Legalább egy VIS-t(Vag Info System) szerezz be hozzá. Oda bemásolva a kódot elég érdekes dolgokat lehet megtudni. Többeközött a hiba okát.
Ilyeneket ír hogy: a féklámpa kapcsoló vagy érzékelő rossz. Namost ez egy darab kapcsoló a pedálban, amiben az érzékelő is van. Ha lenyomod a pedált és világít a féklámpa az még nem jelenti azt, hogy mindne OK, ABS vezérlőben mért értékek, 002 csoport. Ot tmeg lehet nézni, hogy a vezérlőnek is rendesen jelez-e ha lenyomod a pedált.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kalandor #116703 üzenetére
A parkradarnak szólni kell, hogy van rúd és kerülje ki. Különben a két középső állandóan akadályt fog jelezni.
Ahogy gondolod. A szereléshez le kell venni a lököst és az alatta lévő merevítőt. A merevtő helyére megy a rúd tartója, ami masszívabb. A merevítőt meg megkapod szuvenírnek. Szerintem semmi extra védelmet nem nyújt neked, csak nagyobb kárt okoz annak, aki beléd rongyol.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] a 102km/h átlaghoz azért nyomni kell, úgy, hogy elég sok település is volt +BP. Ez a balatoni taliról a haza út átlaga Kassán az első töltő állomáson megállva.
Tankolás alapján inkább 5 fölött volt, ami még mindig nagyon baráti egy üresen 1,5 tonnás autótól.
khm.. a régi skoda itt 4,2-őt mutatott és ténylegesen 5 alatt volt, de az egy adagolós őskövület volt egy OBI csővel megtámogatva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen