Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fokozatosan bővül a Tecno Spark 30 széria
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- 5G-s vonalon is várható belépő Tecno
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Magisk
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Még egy Tecno hétindítónak
ma Ráadásul a Spark 30 Pro igazán mutatós, Transformers különkiadásban is elérhető.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99224 üzenetére
De így most akkor jelenleg a 2-es injektor értékeit sehogy sem lehet megnézni, ugye?
A 3-as injektor akkor is produkálhat ilyen értékeket, ha kézi váltósba valót küldtek anno balupapáék, automata helyett? Arra határozottan emlékszem, hogy a ház más színű volt, mint ami benne volt.
Viszont ha ez a baj, akkor vihetem akárhova beállíttatni, sose lesz jó, igaz? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99227 üzenetére
Nem mondtam, hogy kézi váltósat küldenek, csak eszembe jutott mint lehetőség. Eleve nem tudtam, hogy különbözőek, de amikor rendeltem, akkor motorkódot, teljesítményt és váltót is írtam. Szóval elvileg jót küldtek...elvileg. De hogyan tudnám kideríteni? Kb amúgy a meleg-hidegindulási problémáim azóta vannak.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99229 üzenetére
Persze, természetesen volt adaptáció,dehogy volt, ez Magyarország, csak plug and play. Viccet félretéve, merre induljak el? Lehet csinálni most ilyen adaptációt? Mostmár rendesen összekuszálódott az agyam.Én szerintem hazafelé jövet augusztusban meglátogatlak, viccen kívül. Azbeszt? Merthogy?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99235 üzenetére
Nahát, nem is tudtam, hogy még ilyet is lehet, megnézzük. Köszönöm!
Ez a 100-asával növelést úgy érted, hogy növeljük először 100-al, aztán teszt, ha még mindig nem jó, akkor újabb 100-al, ha még mindig nem az igazi, akkor újabb 100, stb. stb.?Mi történik az 5. alkalom után?
-
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99238 üzenetére
Holnap rápróbálunk. Ha a délutánba belefér még, akkor lekapjuk a bal oldali szelepdeknit és ránézünk arra a 3-as injektorra, hogy mégis mi lakozik a gépben.
De most alvás, jó éjt topiclakók!
U.i.: Az új logót támogatom!
Holnapig addigis egy találós kérdés:
Mi az, fordulatszámra, terhelten és üresen forgatva egyaránt fémesnek tűnő csörgő hangot ad pár mp.-ig, majd elhallgat. Minden esetben 3200-as fordulatszámnál jelentkezik, kb. 1 mp-ig, 3400-nál már nyoma sincs a hangnak, elillan. Ahogy elengedem a gázpedált és visszaesik a fordulatszám 2800-ig, ott ismét visszatér a fémes csörgő hang pár mp.-re, majd olyan 2500-nál már teljesen megszűnik és onnantól nem hallható.
Haverom szerint inkább lefújószelep jellegű hang, nem pedig fémes, szerintem inkább utóbbi. Egy biztos, fordulatszámmal van összefüggésben és mindig 3200-nál felfele, aztán csend, majd lefelé 2800-nál, itt picit hosszabb ideig, de olan 2500-nál itt is abbamarad.
Eddig amit hallottam ötletet, az turbó nyomásszabályozó szelep.[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #99276 üzenetére
őszintén, quva fos, de még éppen csak lejött a bovonatolás, egy 200km tuti kell neki még emészthető lesz...
mentségére legyen nyomva hogy a tesztkör végére szét is lötte a fék vákum nyomó csövét, ill az egyik fékcső könnyezett, igazából pedál érzet szerintem jó első 2cm játszos, utána még 2cm ahol már keményedik és fog kb 5 cm-nél meg beton, csak épp az hiányzik hogy feltúrja maga elött az aszfaltottszerintem nem a tárcsa átmérője határozza meg a szarba lépösség érzését, hanem a nagyobb tárcsákkal jövő nagyobb munkahengerek, ami felborítja a gyárilag (álltalába..) jól eltalált hidraulikus áttételeket, most aki ilyenre nem gondol, az ne fék tuninggal kezdje vagy legalább ne lepődjön meg
szerintem a létező legnagyobb értelmesen felrakható főfék van fent most épp, ettől nagyobbat amit nem kell faragni hogy feltegyem csak gyártatni tudnék, 25,4mm-es van a 20mm-es helyett.
távlati tervekbe, gondolkodok hátra egy 279x20 hűtőtt be, de az max az esztétika miatt lenne szükséges!
iphonos baromkodás (picit alá mért szerintem, nem teljesen sík terep.)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #99283 üzenetére
valahol meg volt egy kedves ismerősőm mérése, anno az 1 éves cupra ibizáját mérette egész pontos helyen full gyári autó szar program (az se szögre írva, csak 1 baros nyomáson), 174le/323nm, nekem elve egy rendes kipum van, effektíve a fmic teljbe nem számít csak ha már melegedne el, viszont nekem azóta felkerült egy nagyobb komp kerekes turbo (a két turbonak azonos nyomáson nem azonos eleve a légszállítása!!), egy hozzá való 1,4baros konzerv progival, ezek a számok meg a görbe jellege, tökéletesen hozzák a 180le-s konfigok konzerv adatait, 200-230le 340-370nm, kb a szórás.
de itt van 3 kb az enyémmel 90%-osan egyező konfig, normális egyedi softtal nagyobb benzinnyomással:
[link]
[link]
[link]Tomcsi leonja, a szó szerint szögre írt konfig, annál többet úgy hogy legalább egy olaj cserét kibírjon bontás nélkül a motor nem lehet kihozni egy ilyen konfigból, látszik is a görbén, hogy középen hiába fújja meg az 1,7-et kb a csiga 6000 körül már elfogy a sufla és nem 1bar meg 190g/s felett maradni.
lehet rászánok egy kis lovét és koppra iratom én is, egy ilyen 240le/370nm már tetszene
mérés meg komolynak nem tekinthető, főleg hogy nem volt teljesen sík a terep, majd keresni kell egy olyan helyet.
Tomcsi:harborpark mögött volt, a körforgó fele.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #99285 üzenetére
1100kg körül kell lennie menet készen nélkülem.
nem épp kímélős 186km-re 13l-t kért be, szerintem ez teljesen baráti vegyes fogyinak!
A válasz is adja magát:
180le-s 1,8t fele akkora nyomáson megy mint én"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #99089 üzenetére
Megoldódott. Kapott két könyököt. Ami a gumicsöveket összeköti a radiátorral. Lehet kapni 1500Ft/db.
Közben meghalt a világítás kapcsolóm. Csere. Csak ibizáét tudtam szerezni, azon kis kerek gomb van. De olyan mint a lego maga a kapcsoló. Le lehet kapni, a forgató gomb részét magáról a kapcsolóról, és átcseréltem. Öröm bódottá.
-
-
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99306 üzenetére
Rendben, akkor rendelem a MAF-ot. És az a csörgés, ami minden esetben 3200-as fordulaton egy pillanatra jelentkezik, az szerinted mi lehet? Tudom egy hangot távdiagolni nem egyszerű, felvenni még nehezebb, mert a motor zaj elnyomja...Viszont egyértelműen a turbóból jön, más nem is nagyon van ami fordulatszámmal lenne összefüggésben és mindig ugyanannál a fordulatnál zörög. Fölfele 3200, lefelé amikor visszaesik a fordulat, akkor 2800-nál megint egy csörgés. Olyan, mint amikor oda-vissza nyit-zár vmi szelep és akkor csörög egy pillanatra. Ehhez tudnám hasonlítani.
Merre kezdjünk el nézelődni?Amúgy ma sem alszol?
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99380 üzenetére
Közben kiderült, a 2 fekete patent mögött a kockában 1-1 nyomastároló szelep van, külön egy-egy fékkörhöz.
Az egyikhez tartozó gumigyűrű ment szét vhogy, azért nyomta ki az olajat.
Egyelőre a szög teszi a dolgát, ma le lesz végleg falazva, de emiatt par tized Mp-el később épül fel abban a körben a nyomás, de a szelep ugyanúgy ott is nyit és az ABS is működik rendesen.
Ettől függetlenül nem marad igy természetesen.
Ezeket a számokat sikerült leolvasnom az egységről:
0 265 220 525
969/03/11/6603
8E0 614 111 AH[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99385 üzenetére
Köszi szépen, hogy utánanéztél, most annyit tudok tenni, hogy nyitott szemmel járok és keresgélem folyamatosan, mást nem tudok tenni egyelőre. Hétvégén elnézek bontóba.
Újabb kocka ami ugyanőgy 2,5 A6 automatához van, gondolom nem lesz jó...Amúgy ma meg lett nézve a turbó, amennyire lehetett. Nem lóg, mechanikailag rendben van, meg is lett dicsérve a korához képest.
Viszont a hang továbbra is kérdéses. Megpróbálom telefonnal felvenni, de nem garantálom, hogy értékelhető lesz.
Azt a megszorult regulációt hogyan tudnám ellenőrizni? Vagy akkor a turbó értékeim se olyanok lettek volna? Egyértelműen fix fordulatnál jelentkezik a dolog és szinte csak egy pillanatra. Mit kellene megnézni szerinted?Talival kapcsolatban:
Nagyon szeretnék venni, régi vágyam már, hogy élőben is lássam a Mag-ot és a Mag Mesterét. De sajnos nagyon nehéz volt a mostani augusztusi szabadságot is elintézni, ezért most nem tudom megoldani sehogysem.
Viszont egy augusztus 20-30 közötti mini tali nekem még Kassára is tökéletes. Ha csak 2 fő jönne el, nekem már akkor megérné, nem érdekel hogy Szegedről hány km-t kell levezetnem.[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #99417 üzenetére
Erre gondoltam.
Mármint hogy nem lehet látatlanba rámondani, hogy kuka az egész, ahogy azt tették mikor ránéztek szétszerelés nélkül. Mondjuk gondolom az a tuti meg a biztos ha minden cserélve van.
Ellenőrizni úgy lehet, hogy leszerelt állapotában rázogatja az ember, hogy van-e benne valami ami zörög mozog és nem oda való? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99419 üzenetére
Na elmentünk tescoba, direkt beélesítettem a telefont, bezzeg most akármit összeerőlködtem, nem csinálta azt a hangot. Remélem így is marad.
Más, megjött az új légtömegmérő, viszont nem tom, hogy mit csináljak. Csak sima plug and play, vagy kéne egy "format c:" neki, vagy vmi hasonló, hogy nulláról újratanulja, vagy nem kell semmi ilyesmi? VCDS-ben esetleg vmi? Vagy akksi le egy időre?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen