- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
Hirdetés
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Lacess #71720 üzenetére
Szia.
Első körben a vákuum csöveket cseréld le, a repedezett végűeknél szökni szokott a vákuum, és emiatt is beáll egy idő után a VGT a turbóban. Főleg azt a csövet csréld, ami az N75 szelep és a turbó vákuum szelepe között van.
Legjobb lenne diaggal megnézni, log-ot készíteni az elő adatokról menet közben padló gázon, ha van rá lehetőség.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #71789 üzenetére
Miért mi baj a seat-al meg a skodával?
3 fajta 90 lovas van. Melyikre gondoltál?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #71800 üzenetére
Rosszul tudod. Mindegyikben van kettőstömegű, az euro3-asban változó geos csiga is van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #71802 üzenetére
Agr.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #71804 üzenetére
Vagy ha már szopófaktor, akkor 81kw-ost kell nézni. Az legalább megy is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #71806 üzenetére
A 81-es sem eszik többet.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trassher #71861 üzenetére
Miből gondolod, hogy nem volt gyári klímás,tetőablakos???
Ezek 94-es autók. 2014-et írunk, a csövek, gumi alkatrészek már kaptak eleget az élettől. Azért van velük mindig valami baj. Amennyiből átcsövezed és veszel bele minden olyan alkatrészt, ami elöregedett és ami miatt műszagi gondod lehet, addigra annyi pénzben lesz, hogy már 2000 utáni A4-et is vehettél volna.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zetecR #71863 üzenetére
Ha van V6-ra lesz ott V8-ra is. 4.2
trassher
7 kilóért nem TDI-t nézegetnék, hanem valami 1.6 benzint 100 lóval. Mert mi lesz veled, ha beadja az unalmast az adagoló? Akkor marad a busz?Nem elég ezeket csak megvenni, alkatrészek sincsenek már hozzájuk minden bokorban, ha nem vagy autó legós, akkor valami egyszerűbb motort keress.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Nem3sys #71901 üzenetére
Új? 25 rugó?
, na muti... Ne olyat nézz, ami már visszafelé jön a Holdról. 550 euróért vettem az újat.
25-ért küldhetsz 10 darabot.
A használt egy zságbamacska, akkor derül ki, hogy mennyire szar, amikor már beraktad a kocsiba, de ugye ekkor már régen kifizetted.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Váltó olaj megvéve. Hétvégén csere.
Kollégának ma cseréltem a G4 tdi-ben, 260 000km után. 1,2 liter fekete lötty jött ki, 1,9 liter eredeti német VW olaj ment be.
A különbség durva.
Mint kés a vajban.
Élettartam töltet, tudom, de ez 10 évet, vagy 200 000km-t jelent, ezt már kevesebben tu
ggydják.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Az enyém a 15-el sem billeg, bár a TT szilentek és a dög nehéz motor nem nagyon engednek neki táncolni.
rob210 Pedig az kotyogott, amikor fogtam a stab rudat.
FET-MEN Ezért kell a rendes(diesel) motor, főleg a szerpentinen. Szépen visszalassítasz a kanyarban, mint a normális emberek, majd lazán megsimogatod a nyomaték görbét. A többi benzines, persze már matat mögötted a váltókar után, de mire visszakapcsolnak, csak múló emlékek kicsiny fordított ábrázatukkal a tükörben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #72080 üzenetére
Egy újabb X-akta. Mindent megnéztél? Alsó gömbfej?
Itt egy videó, hogy kell megnézni a nehezebb autókon. Ha felemeled, akkor befeszül, a kerekén kell, hogy álljon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Thronks.90 #72102 üzenetére
Ha nem akarsz kötekedni, akkor olvasd vissza kinek írtam amit írtam és miért. Szó sem volt összehasonlításról.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FET-MEN #72136 üzenetére
Ezt a passzust bemásolnád ide a könyből, elég a fotó is. Utána veszem a baltát és megyek Boleslav-ba rendet tenni. Bár nem hiszem, hogy ilyet írna.
Az ideális kis terhelés, nagyobb fordulat. 40-nél 3. 50-nél 4. -ha rövid a váltó. Mennyit forog 4.-ben 50-nél?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FET-MEN #72138 üzenetére
Kézikapcsolású sebességváltó
– Az első fokozatban csak körülbelül akkora távolságot tegyen meg, mint amilyen
hosszú a gépkocsi.
– A következő magasabb fokozatba mindig csak akkor kapcsoljon, ha a fordulatszám
kb. 2000-2500 1/min között van.Nem körülbelül kérdeztem, hanem pontosan. Ha nincs 2000 fölött, akkor ne tedd 5.-be.
Erre gondoltál? Mert ott van fölötte, hogy 1000-1500 km közötti bejáratós szakaszra érvényes.
A kézikapcsolású sebességváltóval szerelt járművekre érvényes még: ne vezessen túl
alacsony fordulatszámmal járó motorral. Kapcsoljon vissza, ha a motor már nem jár
egyenletesen.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!