- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Otthon, édes otthon.
1 hétvége, majdnem 800 kilométer, sok napsütés, jó arcok és a hazaúton annyi eső, hogy egy évre elég lenne.
Köszönet illeti a házigazdát és párját a szervezésért, bitporkot és Izát, hogy a 30 fok ellenére finom ételt varázsoltak a tányérokra, Munezt a kitartó navigálásért, Rob-ot a kifogyhatatlan csomagtartójáért.
Tomcsinak köszönjük az életmentésért.
A bosoko nem okozott csalódást, ma 3 komoly viharban is kihúzott a pácból.
A többieknek is jár a buksi simi, hogy nem használták a kifogás generátort és egy jót beszélgettünk.
Jó kis találkozó volt, csak rövid, legközelebb hosszabbra kell tervezni, mert sok mindenre nem jutott idő.
u.i. Vezettük Domit, engem megvett.
-
Mágus2
Közösségépítő
Az asszony is vezette és neki is tetszett, de minden mondata úgy kezdődött, hogy de a kettes laurin and klement octavia.
Pedig mocskosul stabil az úton, és egyáltalán nem érezni nehéznek az allroad-ot.
Egyedüli ellenérvnek azt lehet felhozni,hogy nagy, parkolni nehezebb vele, mint egy kisebb autóval.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
tomcsi23 Az ST mennyire volt ellenfél?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
AndrewTdi #69902 üzenetére
Ha ki akarod kormolni a rendszert, érdemes lenne a liqui moly spéci adalékával megjáratni a motort, ez szépen kitistztjtja a befecskendezők fúvókáit. Utána mehet a TDA.
-
Mágus2
Közösségépítő
gázolaj/benzinen kívül tankba mást nem öntünk ez nem aranyszabály már bocs..
Erre azt tudom válaszolni, hogy akkor ne menj tankolni, mert ha tudnád mit tankolsz, akkor megijednél. Sok minden beugrik a tankba az üzemanyagon kívül, majd ha megbontottál egy tankot, akkor megérted. Egy kis adalék még nem ártott semminek.
Milyen passatos kérdés?
-
Mágus2
Közösségépítő
Kell forognia, arra szolgáll, hogy álló helyzetben is elegendő legyen a klíma teljesítménye. Menet közben hűti a mementszél, de ha megállsz, akkor csak a veni szívja a hűtőn keresztül a levegőt.
Ki kell próbálni, diaggal be lehet kapcsolni, ha úgy sem megy, akkor cserés a veni, ha úgy megy, meg kell kereni, hogy miért nem kapcsol a klímával.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Számomra a hét vicce, amit elfelejtettem említeni a találkozón:
1 óra pályázás után az asszony kijelentette: A magyar diesel büdösebb.
Nálunk is van legalább ennyi diesel autó, de tényleg rettenetes, amit egyes autók produkálnak MO-n.
Andrew Tdi, Ti jöttetek mögöttünk. Füstölt a szekér?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Kép alapján ennek kellene lennie, de miért írják itt, hogy 75 liter gázolajba keverhető, amikor nem keverve kell megetetni a motorral?
Lehet, hogy nem tudják, mit árulnak, vagy ez nem az.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az a baj, hogy sokféle van.
Ez gyakorlatban is mérhetőbben egyenletesebb járást ért el. A videón a 013-as csoport 4 ablaka a 4 befecskendező kiegyenlítési értékeit mutatja, minél közelebb vannak a 0-hoz, annál jobb.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trassher #70007 üzenetére
Muszáj ilyen nagy és öreg autónak lennie? Ha már mindenképp ilyenben gondolkodsz, nem lenne egyszerűbb valami fiatalabb,kisebb?
Toledo1 pl?
A kis benzinesek nem esznek sokat. Valami 1.4 16 szelep sem enné le a gatyádat, cserébe nem kell kitanulni diesel specialistának.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trassher #70010 üzenetére
182cm magas vagyok elférek hátul a golfban, feliciában, toledoban, octaviaban, A4-ben. A mókusbogarat már nem ültetném be hátra, de én bőven elférek.
peugeot 206 cc, na ott van 0 lábtér hátul.
Nem tetszik a belseje?
No, elárulok egy titkot, a sajátomnak sem tetszik a belseje, de ez nem a legfőbb szempont egy autónál.
Golf-ból, toledóból, octiból, a4-ből ennyi pénzért jobbat kapnék talán?
Azokból ennyiért nincs diesel, azért mondtam a toledo 1-et. a lábtér miatt te hoztad szóba eszeket.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
A nyomaték görbéje nem egyezik a két motornak, és nem csak a limiter a különbség. Mindkét motort ugyan addig lehet forgatni, csak az egyiket érdemes a másikat meg nem. Teljesen más térképeket használ a két vezérlő. Máskülönben nem lehetne érezni a különbséget, és mindenki a gyengébbet venné.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A két alkatrész egyike a fojtószelep lesz, annak kisebb az átmérője a gyengébb verzión. Ha azt lecseréli, kelleni is fog a másik szoft, mert hirtelen a szegény keverékre fog panaszkodni. A rev limiter mindkettőben azonos fordulatszámon van, csak az erősebbik több lóerőt ad le adott fordulaton, a görbéje a másik motorhoz képest meredekebben emelkedik.
joshua7 Fő alakatrészekben megegyezik.
De amit már kevesebben tudnak, hogy a régebbi 1.4 és 1.6 16V szívó benzin motoroknak azonos a blokkjuk(furat, méret mindenhol egyezik), csak rövidebb hajtókarok vannak az 1.6 ban, más a főtengely, így lesz nagyobb a löket és a hengerűrtartalom, hengerfejben történik ott a csoda. Simán tudnék 1.4 16V-ből 1.6-ot varázsolni a megfelelő alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Jó kérdés. Szerintem előbb volt az 1.4, amiből olcsón kifejlesztették az 1.6-ot mert érezték, hogy gyengus. Annyi alkatrészt használtak fel az 1.4-ből, amennyit csak lehet.
Ezt nem úgy kell érteni, hogy mindegyik 1.4 és 1.6, csak némely motorkódok kompatibilisek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
dJ Peer #70144 üzenetére
Állat nem járt arra, kábelek nincsenek rágva? Fojtószelepet meg lehet nézni, de inkább a beszívott levegő hő és nyomásmérőjére tippelnék, vagy a lambada. Kösd ki a lambadát és meglátjuk(csatlakozóját húzd szét). Ha nem változik, fojtószelep tisztítás, +beszívott levegő hő és nyomás mérőjének ellenőrzése.
De, hogy a legegyszerűbbtől induljunk, milyen állapotban vannak a gyertyák, kábelek, trafó?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zetecR #70286 üzenetére
Innen nem látom jól a problémát, de hátul lesz valami.
Ha mindenki mindent jól cserélt, akkor nem lehet, hogy a pótkerék zörög a helyén, vagy a csomagtér fedél? Pakolj ki mindent, és úgy menj egy kört rossz úton(nem lesz nehéz)
Ha meg mégsem olyan biztos, hogy mindenki mindent jól csinált, akkor kezdheted az elején. A lengéscsillapítók felül a toronyban tudnak kopogni, ha ki van kopva a fészkük.
-
Mágus2
Közösségépítő
Itt a Föld nevű bolygó...
Látom mindenki ért hozzá, csak én nem vagyok képben, miről megy a vita.
Hasonlítjátok a körtét a földi mogyoróhoz, és senkit nem érdekel a bódé súlya meg a váltó áttét.
Babettát a népnek, azon majd magatokba szálltok, meg vissza a földre...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter