- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
KaiotEch #65358 üzenetére
Ez hülyeség... Az + vezetéket simán a 2 akksira kell tenni. A - t meg a jó akksis autónál az akksira, a lemerültnél valahol a motorra kell felcsíptetni. A kábeleket a fent említett sorrendben kell felrakni, és nem történhet baj...kivéve ha mégis.
Őőő nincs másik autó, bebikázás egy hegesztőről megy. Nincs több kérdésem, el fogod b@szni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mivan, mindenki kormányt szed le?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A red line a day keeps the carbon away.
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Skodálatos.
-
Mágus2
Közösségépítő
Speciel a ferodot meg tudom neked mutatni, hogy milyen kifli. 3000km után.
Az octavia 1 különösen érzékeny erre, hamar megfőzi a tárcsát elől, főleg ha hátul dob van. Volt ATE tárcsám ATE betét -3000km kifli, Ferodo tárcsa + ferodo szintén és még sírt is hidegen. Gyári audi emblémás tárcsa -15 000km nem üt még, de a gyári pagid betét ment mellé, ami sokkal puhább, mint a többi. Többet porol, de azóta nincs baj a tárcsákkal.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kecske65 #65742 üzenetére
Nem tudom megnyitni a programban mert túl nagy vagy átírtad a nevét, vagy valamit elrontottál.
Csinálj új 2 logot, de csak akkor kapcsold be,mielőtt mérni szeretnéd,és utána kapcsold rögtön ki.
03,10, 11 es csoportokat egyszerre. 3.ban 1500tól padlón 4000 ig, 4. szintén 1500tól 4000ig. Pedált nem felengedni közben, ha csak simogatod, akkor szart sem ér a log. A csv kiterjesztést hagyd meg, ne másold ki a tartalmát és ne is módosítsd, a nevét a fájlnak a VCDS-ben írd át, mielőtt bekapcsolod a logot.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kecske65 #65807 üzenetére
Mit értesz részletes alatt?
003, 010, 011 csoport beállít a mért értékekben, log átnevez.
Log bekapcsol, autó lelassít 1500-as fordulatra 4.-ben, padló,és tartani 4000-ig. Log kikapcsol. Ettől részletesebben nem tudom leírni.A VCDS jó logot csinál, valami user error lesz ott. Nem szabad utána mókolni a fájlt. Átnevezni, turkálni, excellel megnyitni tilos. A DP program csak akkor tudja értelmezni, ha érintetlen.
Ha nem padlón van a pedál, akkor nehéz értelmezni. Ha jól megy padlógázon, akkor részterhelésen is jó lesz majd, de látnom kell mi történik teljes terhelésen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #65813 üzenetére
Nem rakat bizbasz. Olvasási irányban keretben az 1. 99,9 a padlógáz, mellette az idősáv, utána a percenkénti fordulatszám, utána az abszolút elvárt nyomás, utána a valós mért abszolút nyomás az utolsó a turbó reguláció a 2 végállás között százalékban. Az abszolútban a légköri is benne van. Az elvárt értéket a szoft határozza meg a motorvezérlőben eltárolt térképek alapján(ezt szokták mókolni chiptuning esetén), a valós pedig a turbó és még sok minden más eredménye.
Amint látod a bekeretezett részben, padlógázon az elvárt nyomás 1 barról indul, és 1,5 bart kellene tartania. 1000mbar kivonva, az a légköri nyomás. Ez az autó: fehérember várni turbónyomás alapon műküödik, de fehérember sokáig várni turbónoymás, ami nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #65819 üzenetére
Üzemanyag ellátási probléma nem alacsony fordulaton lenne, fordítva nézne ki a log. Magasabb fordulaton veszítené el a lendületet. 3000 fölött esne a nyomás.
Vákuum, N75, nyomás csövek(tartja a 1,5bart tartósan szerintem ez is rendben), turbó szerviz. Ebben a sorrendben.
Nem írt előzményt, autó típust, semmi + infó. Találgatásból eddig jutottam...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Visszakerestem A4 125kw BRD. 2.0TDI
Annak elvileg már 1900as fordulattól mennie kell, mint a bolond. Mindent végigolvasva marad a turbó. Nagy lesz a lógása és a lapáok meg lesznek rágva.
kecske65 így vetted, vagy elromlott?
A légtömegmérő jól mér, de nem is vár több levegőt alacsonyabb fordulaton, ami hülyeség. Lehet a vezérlőben is megbolondult valami. Nincs lyuk a csövön a légtömegmérő és a turbó között? Közvetlen a turbónál nem olajos semmi?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kiskokó #65831 üzenetére
A CR motorok eddig jobban bírják. De az aljuk megegyezik a régebbivel. Olajpumpa hajtása már csak fogaskerekes, de a lekvár tengelyt érdemes lenne megnézetni 100 000km után.
kecske65 Az, hogy nem dobja vészmódba nem jó jel, meg az sem, hogy nem vár több levegőt alacsony fordulaton. Ha van rá lehetőség, egy vezérlő flash keretében feltétetném a gyári szoftot. Ez is gyárinak túnik, de nem az elvárt módon működik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A fura hang egyáltalán nem megnyugtató. Ami a felújítást illeti, nincsenek jó tapasztalatok. Kicsit utána néztem a dolognak, amikor az enyém vacakolni kezdett. Voltam felújító műhelyben is, sajnos csak a tartósságra vállalnak garanciát, arra nem, hogy úgy fog vele menni a kocsi, mint amikor új volt. Ez csak beállítás kérdése a turbón, de ha azt megpiszkálja a júzer, ugrott a garancia.
[ Szerkesztve ]