Hirdetés
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #213120 üzenetére
Fb 4G/C7 csoportok? Nekem úgy tűnt, kb ez a legkevésbé nyűgös V6 a típusban, ilyennel volt is nálunk pont egy ember géppel dolgozni és abban is volt már méter bőven.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #213157 üzenetére
Töltés rendszer sem hagyományos akkuhoz való. B8-ra nem tudom, lehet-e egyáltalán simát kódolni, de EFB olcsóbban megvan, az már jó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #213176 üzenetére
Flottában volt 5.0 GT, automata, cabrio, amolyan bónusz jelleggel. Tank zavaróan hamar ürült viccen kívül ahogy ügyfeleknek kellett kivinni sokszor, és bár korán el is volt adva, baja nem volt neki. A régebbi, kevesebb fokozatú automata azt hiszem a jobb, kézi passz. Coyote összefoglaló kanadai gépműhelyből [link] igazából jól kell évjáratot választani, aztán kész. Octavia-khoz képest szokatlanul kormolni fog
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #213216 üzenetére
Octavia 5E fb csoportban biztos hogy tudnak adni kamerát, ami tuti jó. Be is építik, kódolják ha kell, stb.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Fail3D! #213235 üzenetére
Ezek a motorok olyanok, hogy újonnan megveszi a flottakezelő, 200e km-t legurul olajcserékkel. Utána jönnek a vezérlés és társai, amik a drágább tételek, aztán megint pár év nyugalom. Fordot 1997 köbcentis dízellel nyugodtan, de az a kifutó mk3 facelift lenne, viszont az 1995 ccm új motorral nem ajánlanám az olajban futó vezérműszíj probléma miatt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #213258 üzenetére
GTE csoportot meg néhány külföldit követek, gyakorlatilag mechatronika ami drága, ingerküszöb függvényében turbó vezérlő hogyishíjják doki remélem látja, ő tud bővebben is nyilatkozni biztosan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz E.Kaufmann #213287 üzenetére
Bontott színhelyes csomiajtó, amiben fűthető az üveg?
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nrg.960 #213322 üzenetére
Futómű mellett nézd meg a féltengelyeket is, illetve bölcsőt, ilyesmiket. Voltak típusok, ahol gyárilag feljebb van pogácsázva a karosszéria, nem csak pl rugó van. Mk1 esetén meg a gyári emelés egy pogácsa a felső rugótányér és a toronycsapágy között ha jól emlékszem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #213359 üzenetére
1.5 TSI melyik változat lenne? Utána cél megvenni magadnak az autót?
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz maximilian4 #213599 üzenetére
Cikkszám alapján bármelyik VAG márkaker, Kauffer, TLX?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz maximilian4 #213601 üzenetére
Márkakereknek szerintem kicsi a készletük mindig, de cserébe pikk-pakk lerendelik. Ha csúnya számot mondanak, megérheti kérni ajánlatot az említett két kiskereskedőnél is.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Freddy76 #213673 üzenetére
-városban használja: jelentős probléma
-olcsóbbik gázolaj: kicsi százalékban befolyásolja a végkimenetelt
-telepi kút: olyan szűrők vannak rajta, hogy hajaj, sok cég tartóssága miatt bio komponens nélküli MOL XXL Dieselt vesz, ez a része lehet jobb is akár mint a kúton tankolás
Őszintén szólva erre kéne egy másik autó. Picikét régebbi, amiben nincs DPF. EGR gyakori nyűg ezeknél, azt is kéne ellenőrizni. Előbb-utóbb lehet megérné CP3 magasnyomásúra átalakítani, az jobban tűri az üzemanyag tökéletlenségeit. Rövid utakra viszont ez így ahogy van nem alkalmas, max ha ki van iktatva a részecskeszűrő, azt meg ugye nem szabad. (Ha jól saccolom a user profilt, akkor ez lesz belőle, de ne legyen igazam).
Arrafelé a GTE csoportos szerelő rémlik, hogy korrekt VW specialista, csak nem tudom, mennyire dízelesek.
Szerk.: Őri Péter, írj rám ha telefonszám kell.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kiszpista900 #214116 üzenetére
Teljes üzemanyag rendszer részletesen miket tartalmazott?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kiszpista900 #214120 üzenetére
EGR csak kiírva lett, de nem lett betéve záró lemez?
-
molnarpeter
nagyúr
Izzító gyertya gyanús helyzetbe kerültünk. Kérdezném a tapasztaltabb jelenlevőket, melyiket vegyem? Unix kétféle Bosch gyertyát dob fel, egyik 5 mm-rel hosszabb, másik meg olcsóbb Vajon ha eddig rövidebb volt és hosszabb menne bele, okozna gondot a korom? Ahogy olvastam, gyárilag is két cikkszám van, és mindkettő használható... Nade vajon miért nem egyszerűsített a gyár?
Bosch:
0 250 202 022 (92 mm)
0 250 202 023 (97 mm)
VW:
N 105 792 01 (M10x1x27)
N 105 792 02 (M10x1x30)Vagy vágjam át a gordiuszi csomót és jöjjön az NGK? Igazából hajlanék rá, mert náluk van megadva lazítási nyomaték is. (Nem mintha számítana valójában, újabb 350e km után lenne esedékes ha gyárihoz hasonlóan bírná.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #214241 üzenetére
Vedd meg, árelőnyből rendbe teszed.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen