- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
Hirdetés
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #205646 üzenetére
Nekünk a Sofima vált még be - olcsóbb UFI márka
-
molnarpeter
nagyúr
válasz realist #205666 üzenetére
Szerintem előfordul, hogy csak hátul van "szőnyeges" bevonatú dobbetét, elöl meg sima műanyag. Ha abszolút mindenhol gyári fény van és érintetlen csavarok, nem aggódnék (sőt, a szöveteset is kicserélném sima műanyagra, ne rohassza a lemezt). Octavia 3 facelift? Lehet van is újkori kerék fotóm, amin látszhat...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz chopin42 #205695 üzenetére
Lidl szokott lenni crova készlet, minél több darabos, annál jobb Azzal nagyja le van fedve, 1-2 apróságot mint pl rádió kiszedő meg ráér ha épp kell. Műanyag spakli készletet ajánlom én is nagyon, minden fillért megér (ilyesmi [link])
Diag: keress valakit a közeledben, akinek van VCDS[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #205711 üzenetére
Kábelköteg csatlakozó ami megy a foglalatra - nincs égett érintkező?
Mikor beteszed az izzót, nem feszíti kifelé annyira a lemezt, hogy elmozduljon? [link] -
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #206036 üzenetére
Használd túl jó, nem nagyon van mire cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #206039 üzenetére
BiTDI esetén katalógust kene pontosan megnézni, Transporterben problémás az EGR hűtő volt - a cikkszám elárulja, ugyanaz-e, szerintem nem. Amarokot turkáltam ki egyszer, azzal semmi baj nem volt soha.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz krisz4b70 #206103 üzenetére
Nem feltétlenül ördögtől való az sem, kicsit drágább a láncot cseréltetni és km-ben változó az élettartama, de nem drága az alkatrész, és nincs években mérve megkötés. Magasabb éves futásra jobb a szíjas talán, kevéske km-re meg lehet jobb a láncos de ez már nem olyan nagy eltérés, meg az árkülönbségből ki is jöhet egy csere ára és máris jobban jártál, stb. Szíjas későbbi változat, lehetnek nem látványos módosítások amik miatt megbízhatóbb-tartósabb lesz a motor összességében, illetve környezetvédelmi besorolás is kedvezőbb ha ez számít. 1.4-nél meg a vezérlés módosító "okoskerék" drágítja meg nagyon a lánc cseréjét, talán azért (is) van olyan híre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz volvoguy #206366 üzenetére
Összefoglalóban remélem megvoltak a vonatkozó részek Ha már PD, 2.0-ból volt gyakorlatilag a BKD és talán még az AZV amik szinte minden szempontból rendben vannak (Bosch elemek, 16 szelepesnek a PD elem leszorítója 2 csavaros tehát nem verődik ki a fészek, DPF nincs benne, olajpumpa régi lánc hajtotta megbízható fajta), csak a hengerfej cikkszámra kell figyelni - 16 szelepeseknél főleg az "A" végű de a "B" is tud repedni, "C"-re végződő cikkszámú már mondhatni mentes a problémától. Persze típus függő, melyik motor volt elérhető, nameg a fiatalabb PD-k már talán kicsit rozsdára hajlamosabb korszakban készültek, stb.
Injektor csere -> egy Bosch PD elem jellemzően sokat elmegy (többet, mint az 1.6 porlasztók), és fel is lehet újítani relatív költséghatékonyan; Siemens elemekkel voltak gondok, de 1.9-ben tudtommal csak Bosch volt. 1.9 mindegyik 8 szelepes, 2.0 volt 8 és 16 szelepes is, a PD elem fészek kiverődése a 8 szelepeseket érinti az 1 csavaros rögzítéssel, bontott fej 100k alatt, új 200k felett, vagy léteznek javítási megoldások is, de autó élettartama alatt reálisan 1x kell megcsinálni. PD elem ha nem Siemens, akkor nem jellemző túlzott nyűg velük, inkább kábelköteg, tandem pumpa amik gyakoribbak.
Veztengely kopás a DPF-es 1.9-ekre fokozottan jellemző, gyengébb anyagból van, de mindegyiknél előjöhet, megfelelő olaj használata fontos (lenne)... Hajtókarcsapágyak preventív cseréje ajánlott lényegében a keresztben beépített, B kezdetű motorkódos 1.9 PD-knél, BXE hírhedt erről, gyárban olcsót kapott, egyszer kicseréled jó anyagúra (mint ami az összes többiben is volt) és nincs rá gond. -
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz volvoguy #206397 üzenetére
Hengerfej cikkszám videók [link] [link]
Adott motorcsaláddal szerelt típusok listája, nem mindben van BKD/AZV mondjuk
Audi 8P A3,Audi B7 A4, Audi B8 A4, Audi C6 A6, Jeep Patriot 2.0CRD (BKD: 09/07) SEAT León Mk2, Škoda Octavia (BKD: 11/08->), Škoda Superb (BKD: 01/09->), Volkswagen Golf Mk5, VW Jetta Mk5, Volkswagen Touran, VW Passat B6, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Grandis, Mitsubishi Outlander (BWC), Chrysler Sebring, Chrysler Sebring (convertible), Dodge Avenger, Dodge Caliber (MY07 BKD, MY08 BMR), Dodge Journey, Jeep Compass, Jeep Patriot [link] (áthúztam amiben asszem nincs)[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #206433 üzenetére
Izzítókat valamennyire ki is lehet mérni, mármint ha a hibakód szakadásra/ellenállásra vonatkozik, akkor az ellenőrizhető egy multiméterrel is. Beszakadás megelőzésére nyomatékkulcs
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #206457 üzenetére
Elsőre jól hangzik, ez 2 évvel öregebbeknek az ára. Váltó javításra lenne keret, fájna-e?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Morris #206489 üzenetére
Villával terhelt feszültség nem mond semmit, ha a terhelési áram ismeretlen. Számolás és szerelés nélkül azt tudod megállapítani vele, hogy x másodpercig rajta tartva az akkun stabilan tartja-e a feszültséget, vagy folyamatosan esik. Ha stabil 9,5V-ot mutatott több másodpercen keresztül, akkor jó az még, csak öregszik.
-
molnarpeter
nagyúr
Hópehely itt a magasabb (EFB/AGM) töltőfeszt használó programot jelöli, legalábbis ami Lidl/Aldi töltő járt a kezemben így volt
Figyeli az a kocsi eléggé az akkut, jót tesz a töltés, utána meg szerintem használni kellene, és kiderül. Ha szokásos körökön az első parkolva rádióhallgatás után kiírja, hogy akkufesz para van, akkor visszatérnék a kérdésre. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Tragger #206567 üzenetére
Vákuum csövek, cooler csövezés nem ereszt? N75 és légtömegmérő jók? Változó geometria lapátjai sok városi használat és alacsonyabb fordulatszám mellett leragadnak a koromtól, lehet itt egy pucolás kell csak neki. Legjobb lenne felkeresni valakit és hibakódot olvasni, esetleg logolni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz fojtviki #206553 üzenetére
Felni választásnál nekem az a buktató, hogy önállóan, mikor a keréktárcsát nézem csak fotón, az tud mutatós lenni, de autóra felrakva már nem áll össze a kép. Emiatt (előzetesen már összeillő forák vannak válogatva) és a jellemzően strapabíróbb felépítésük okán én is a gyári kerekeket javasolnám, használt esetén pl gumisnál találkozva és fizetés előtt átnézetve. Lehet lesz rajta abroncs is, azok még jobb vételek szoktak lenni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #206657 üzenetére
Ilyen kék az adott beállításokkal fotózva a Golf 4 tompított H7 utólagos LED-je
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #206739 üzenetére
Jó minőség, persze ellenőrizni sosem árt. Fiaton még a komplett szűrőház stb is Purflux gyártmány
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #206785 üzenetére
Melyik gen/év/motorkód?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #206851 üzenetére
…mi meg vettünk 10 ezerért egy váltót (nem Golf) jó ára van.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz fesii #206949 üzenetére
Reális egy legális diagnosztikai felszereléssel rendelkező, franchise szervizben az óradíj? Teljesen. Meg lehetett volna úszni olcsóbban 1 személyes műhelyben? Lehetséges. Megfelelő felkészültség nélkül kábelköteg hiba feltárása tud irgalmatlan szívás-tengerré válni és akár további kárt okozni? Simán. Ahhoz képest, hogy 70-80 ezrekért cserélgetnek olajat mostanában, itt a pénzedért komolyabb munkát is végeztek, nem mondanám, hogy le lettél húzva, inkább átlagos - vegyük figyelembe, hogy nagy a szórás a piacon, egy olcsó szerviz 10 alatti óradíjjal is megél, márkaker meg 30-ért indítja a stoppert
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz daniel2121 #206999 üzenetére
[link] 2000 lumenig nem kell mosó
Ha bővebben érdekel... ECE R48 szabályozza az EU-ban, így nálunk is. §6.2.9
Dipped-beam headlamps with a light source or LED module(s) producing the principal dipped beam and having a total objective luminous flux which exceeds 2 000 lumens shall only be installed in conjunction with the installation of headlamp cleaning device(s) according to Regulation No 45 (16).With respect to vertical inclination the provisions of paragraph 6.2.6.2.2 above shall not be applied for dipped-beam headlamps with a light source or LED module(s) producing the principal dipped beam and having an objective luminous flux which exceeds 2 000 lumens.
Tehát előbbi szerint 2000 lument meghaladó tompított fénynél követelik meg a mosó berendezést, utóbbi pont mintha a kézzel állítható szintre hivatkozni (automata állítóhoz nem kell, logikus), de lehet rosszul értelmezem, csak átfutottam.
[link] EUR-LEX oldalán magyar verzió is olvasható, hirtelen ezt volt kényelmesebb bemásolnom, bocsi
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- GTA V
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Death Stranding teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OpenWRT topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen