- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Yettel topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Mondjuk attól függ, melyik, mert azért cégről vásárolva a legegyszerűbb panaszt érvényesíteni alapvetően jogi szempontból szerintem. Ha 2 környékén keresnél, már mondtam volna tippet
Azért ha felkapja a turbó az olajat, az csúnya dolgokat tud csinálni, katalizátor sem szereti a plusz olajat, stb, legolcsóbb talán egy bontott, jó állapotú feltöltő lenne, megbízható forrásból (fb-n Demjén Laura néven futó bontóval elégedett voltam, olcsóbb cucc volt mondjuk,de korrektül cserélték, mikor véletlenül rosszat adtak). Biztos nem tolakodnak az autóért a bevallott hiba miatt, le kell alkudni jól, és akkor megérheti akár.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Nemt0m12 #177245 üzenetére
Nem tudom, hogy alatta vagy felette van-e ragasztás, ja nem vészes mértékű a párásodás, akkor hagynám, aránytalanul drága volna az újra beragasztás, illetve kivágáskor új korróziós góc képződhet. Ha viszont cserélve volt, és esetleg van rá garancia, meg lehetne keresni a műhelyt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Ha rugalmas a munkafelvevő, talán ők is be tudják kapcsolni, vagy meg lehet próbálni hivatalos VCDS-sel rendelkező helyeken, talá fórumon amarton foglalkozik ilyesmivel (skoda-muszerfal.hu), vagy tempomatszereles.hu és társainál próbálkoznék. Leginkább a felelősség miatt próbálnám elintéztetni így (első helyen a márkakerrel), saját berhelésnél rád mutatnak és konyec filma.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #177603 üzenetére
Kompresszió mérés? Önindító megfelelő fordulatszámon pörget? Élő adatban hőmérséklet reális?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Pikaa #177604 üzenetére
2010-ben még éppen volt 1.9 PDTDI részecskeszűrő nélkül, az nem egy rossz választás, későbbi évjáratokból pedig általánosságban 2.0 CR TDI ajánlott. Ha sok a rövid út, akkor ebből a korszakból 1.6 MPI 102 lóval jó választás, de ha keveset fogyasztó benzines az igény, az 1.4 TSI sem rossz, de magasabb a fenntartása (vezérlés, koksz). Árban ennyi a keret?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Vezérlés: continental szerint a Golf 5 ugyanezzel a motorral 150 ezres periódusban fut 2007 óta, előtte 120k. Ha van chip, amiatt némi rövidítés nem árt mondjuk, illetve a fent lévő szett/szíj gyártója magyar képviseleténél is rá lehet kérdezni. A Superb azért jóval nehezebb, talán 0-100 árulkodó lehet (hogyan viszonyul a gyári adathoz).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Miertvansote #177659 üzenetére
Nem értek a lovakhoz, de szerintem hamarabb találsz kpl görgőként.
Google dobott néhány találatot, kicsivel 10k alatt akad.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Új Caddy, hátul immár spirálrugóval-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dssport #177672 üzenetére
Regen alatt tudtommal szoktak mindenfélét kapcsolni a magasabb EGT érdekében, köztük az izzítást is. Tegyél próbalámpát rá, és kiderül. Némelyik a tükör fűtést is ráadja, arra talán egyszerűbb lenne csatlakozni, ha használja ilyen célra. 2.0 HDI pl tartalmaz egy ötödik izzítót a DPF előtt, az eggyel direktebb visszajelzést ad, de józan paraszti ésszel a sima izzítás is megfelelhet, csak tudni kell hidegben ignorálni indítás után.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bendeguz76 #177794 üzenetére
Itt tudsz nézni mindenféle gyári gumi és felni méret adatot. Az a 4 mm különbség belefér.
-
molnarpeter
nagyúr
Gyakorlatilag sehol, soha, senki nem hangsúlyozza ki a javított sérüléseket. Volt valami, meg lett javítva, nincs semmi látnivaló, megtekintés során/kérdésre természetesen tájékoztatás a korrekt, de nem lennék meglepve, ha emiatt nem lesz tolongás. Nem mindegy az első benyomás - törött autót nézel és bezárod, vagy jó autót, ami korábban némileg sérült és szépen javítva lett... Ilyen a piac szerintem is. Ha van csinálva egy állapotlap, azon úgyis látszik a vastagabb fény.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dooonfrigo #178017 üzenetére
Mi volt a konkrét hibakód?
-
molnarpeter
nagyúr
Szvsz élettartam szinten ez valahogy úgy néz ki, hogy egyrészt a start-stop miatt fel van készítve a motor némi abúzusra, másrészt minden nap sok kis hideg terhelés helyett van ritkán egy nagyobb, a sokszori hidegjáratot átveszi a villany. Szóval ha nem is ideális, de bizakodó vagyok, hogy attól még bőven kibírja. Pár év múlva kiderül
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #178141 üzenetére
Én meg pici pénzért SDI-t
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #178147 üzenetére
Különböző bakokat át lehetne nézni. Fék, egyes, aztán finoman kuplungot ráengedve némi gázadás mellett lehet kínozgatni, hogy elmozduljon ahol enged (és nem kéne neki)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kiskokó #178227 üzenetére
Automata állás allroad esetén pl életképes dolog lehet szerintem, alacsony tempónál felemelni (ha van akadály, lassan mész), haladva pedig le (pályán stabilabb legyen, kevesebbet egyen, stb). Földszintes modellnél szerintem sem a magasság a lényeg, inkább a viselkedés/keménység.
-
molnarpeter
nagyúr
Emlékeim szerint itthon némelyik műhely foglalkozik adaptív lengéscsillapító felújítással is, nem csak hagyományossal - aztán, hogy VAG is benne van-e a szórásban, passzolom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zizmand #178310 üzenetére
Mondjuk ha még van rajta hús, nem dobnám ki a régi betétet, vésztartaléknak elmegy, vagy ha magadnak csinálod, a tárcsa utolsó km-eire kíváncsiságból talán fel is dobnám némi síkra csiszolás után, de én nagyon nem szeretek fölösleges szemetet termelni ha meg szerviz csinálja, drága lenne kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen